Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:51:25 GMT

مرد دزفولی از طبقه چهارم یک واحد مسکونی سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۴۰۶

مرد دزفولی از طبقه چهارم یک واحد مسکونی سقوط کرد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول، این مرد با سقوط از ارتفاع به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

آتش نشان علی کمیلی فر در این باره گفت: ساعت ۲۲:۳۹ طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش سقوط مردی ۳۰ ساله از نورگیر طبقه چهار یک واحد مسکونی اطلاع رسانی شد.  

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت اکیپی از آتش نشانان را از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه واقع در مهرشهر آزادگان سایت گل شقایق هشت اعزام و اقدام به نجات فرد مصدوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیلی فر تصریح کرد: در این حادثه که به علت بی احتیاطی اتفاق افتاد مردی ۳۰ ساله از طبقه چهارم ساختمان به داخل نورگیر سقوط کرد که در نهایت بین ۲ مخزن آب فلزی کف نورگیر افتاد و به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

وی گفت : آتش نشانان فرد مصدوم را از نورگیر ساختمان خارج و ماموران اورژانس ۱۱۵ وی را به بیمارستان منتقل کردند.  

۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است