Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@13:38:59 GMT

زیدان در آستانه ترک رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۵۳۱

به گزارش وانانیوز، 

بر اساس ادعای دیه‌گو تورس، خبرنگار روزنامه اسپانیایی «ال‌پایس»، زین‌الدین زیدان ممکن است از سمت سرمربیگری رئال مادرید استعفا کند. طبق ادعای این روزنامه‌نگار، زیرو از اینکه باشگاه رئال مادرید نتوانسته در این تابستان بازیکن مورد علاقه وی یعنی پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد، عصبانی است و رابطه او با فلورنتینو پرس سرد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید در این تابستان بازیکنانی نظیر ادن اِزار، لوکا یوویچ، اِدر میلیتائو، فرلان مندی و رودریگو را به خدمت گرفت، اما در این بین تنها یکی از دو بازیکنی که وی علاقه خاصی به آنها داشت، جذب شد و آن اِزار بلژیکی از چلسی بود.

پوگبا که دو فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و در فصل گذشته در ۳۵ بازی لیگ برتری ضمن به ثمر رساندن ۱۳ گل، ۹ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت، علاقه زیادی برای پیوستن به رئال مادرید و بازی زیرنظر زیدان داشت.

باشگاه منچستریونایتد، اما با قیمت بالایی - ۱۸۰ میلیون پوند - که روی هافبک فرانسوی‌اش گذاشت، سنگ بزرگی جلوی پای مشتریان پوگبا ۲۶ ساله از جمله رئال مادرید گذاشت، موضوعی که باعث ناراحتی خود این بازیکن هم شده است.

زیدان که پیش از این بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سرمربی کهکشانی‌ها بود، پس از اینکه رئال مادرید را به ۹ قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، در پایان ما مِی ۲۰۱۸ از سمت سرمربیگری رئال استعفا کرد، اما در نهایت در ماه مارس ۲۰۱۹ با دیگر هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: زیدان فلورنتینو پرس رئال مادرید پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم