Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه لوفیگارو، رادیو‌های خصوصی فرانسه ملزم اند ۴۰ درصد موسیقی‌هایی را که پخش می‌کنند به زبان بومی و فرانسوی باشد نه انگلیسی و آمریکایی.

روزنامه لوفیگارو با یادآوری قانون «کارینیون»، که به نام وزیر وقت فرهنگ فرانسه است نوشت دست کم ۴۰ درصد موسیقی‌هایی که در این رادیو‌ها پخش می‌شود باید تولید فرانسه یا موسیقی فرانسوی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این تصمیم در شرایطی که گرایش به استفاده از موسیقی‌های آمریکایی و انگلیسی زبان افزایش یافته بود، حمایت از مهارت‌ها و تولیدات فرانسوی است.

به نوشته لوفیگارو این مساله به ویژه برای رادیو‌هایی که منحصرا به پخش موسیقی می‌پردازند، به مشکلی جدی مبدل شده است، زیرا این شبکه‌های رادیویی قادر نیستند با استفاده از موسیقی‌های موجود و مورد علاقه مردم این نسبت را رعایت کنند.

قرار است کمیسیونی برای یافتن راه حل در این خصوص تشکیل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه اتحادیه اروپا انگلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد