Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آثار راه یافته به بخش آئینی سنتی این جشنواره شامل نمایش های «ازدواج سنتی» به نویسندگی و کارگردانی «حسن عنایتپور» از خراسان رضوی،   «گیلدخت» به نویسندگی «نگار نادری» و به کارگردانی «آرزو علی پور» از گیلان،   «مزرعه آفتابگردان» به نویسندگی «مرتضی اسدی مرام» و به کارگردانی «بهاره سعیدی» از کرمانشاه و  «سرلی موقام» به نویسندگی و کارگردانی «سید علی فخر حسینی» از گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار راه یافته به بخش خیابانی این جشنواره نیز شامل نمایش های « چهار دیواری اختیاری نیست» به نویسندگی و کارگردانی «حشمت اله زارعی» از مرکزی،   «پوست خیابون» به نویسندگی و کارگردانی «سامان خیراندش» از گیلان،   «صلح» به نویسندگی و کارگردانی «مرتضی امینی پور» از خوزستان،   «من را چه کسی کشت» به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا آگاه» از مازندران و  «مجوز نامه» به نویسندگی «مهدی صالحیار» و به کارگردان «علیرضا قاسمی» از آذربایجان شرقی است.

همچنین نمایش های «ماکسیموم»  به نویسندگی «افشین ناصری» و به کارگردانی «نازیلا امینی» از آذربایجان غربی،   « کالبد شکافی یک اتفاق» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی حبیبی» از تهران،   «فاصله» به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا اسماعیلی» از کردستان،   «چه کسی آشغالهایش را به ... » به نویسندگی و کارگردانی «بهنام کاوه» از خوزستان،   «حکایت ماه دولت» به نویسندگی «پژمان شاهوردی» و به کارگردانی «رامین حوریان» از آذربایجان شرقی،   «جنایت» به نویسندگی «مجید میر حسینی» و به کارگردانی «علی بایبوردی» از آذربایجان شرقی و  « ستارخان» به نویسندگی «محمد رضا قنبری» و به کارگردانی «زحل زاد حیدر» از آذربایجان شرقی به این بخش راه یافتند.

 آثار راه یافته به بخش صحنه ای این جشنواره نیز شامل نمایش های «پیتو» به نویسندگی «شهرام سلطانی» و به کارگردانی «شهرام و شایان سلطانی» از مرکزی،   «بانوی گمشده» به نویسندگی «هلن خانزاده» و به کارگردانی «فاطمه علی پرست» از گیلان،   «بادیگارد» به نویسندگی «بهنام میرزایی» و به کارگردانی «محمد رادمهر» از اصفهان،   «برجک شماره ۳۷ » به نویسندگی «پژمان شاهوردی» و به کارگردانی «احمد اکبرزاده» از خراسان رضوی و  «وارونگی» به نویسندگی «پژمان شاهوردی» و به کارگردانی «حسنا قبادی» از ایلام است.

همچنین نمایش های «مامان لطفا غذاتو بخور» به نویسندگی و کارگردانی «مرجان آقا نوری» از تهران،   «عشق به روایتی» به نویسندگی و کارگردانی «محمد یوسفی زاده»،   «گئجه یاریسی یاغیش یاغاندا» به نویسندگی «مرتضی هاشم پور» و به کارگردانی «نسیم عموزاده»،  نمایش «چئورک» به نویسندگی «مرتضی هاشم پور» و به کارگردانی «غزل زاد حیدر»،   «پرستو» به نویسندگی «محمد رحمانیان» و به کارگردانی «امیر نورش»   و «خواهرانه» به نویسندگی «محمد رحمانیان» و به کارگردانی «سعداله آریافر» همه از آذربایجان شرقی و منتخب جشنواره استانی نمایش های کوتاه استان خوزستان به این بخش راه یافتند.

آثار راه یافته به بخش جنبی نمایش های صحنه ای این جشنواره نیز شامل نمایش های «آیا چایی میخواهی» به نویسندگی کریم میرزازاده و به کارگردانی مجتبی فرضی و «جبلی و ابلی» به نویسندگی یوسف سلیمانی و به کارگردانی فرزاد علی بابایی هر ۲ از آذربایجان شرقی و شهرستان اهر است.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای، آیینی سنتی و جنبی از ۲۶ تا ۲۹ مرداد در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم