Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:32:06 GMT

۲۲۰ کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده نیازمند توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۳۳۳

۲۲۰ کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده نیازمند توزیع شد

احمدی گفت: همزمان با عید سعید قربان ۲۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بین خانواده های تحت پوشش موسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) خراسان جنوبی توزیع شد.

«رقیه احمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید سعید قربان؛ طرح قربانی مشارکتی به همت موسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) خراسان جنوبی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) خراسان جنوبی افزود: در قالب این طرح، هزینه خریداری 15 راس گوسفند از خیرین و نیکوکاران جمع آوری و پس از ذبح در کشتارگاه به میزان ۲۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بین خانواده های تحت پوشش این موسسه توزیع شد.

 

به گفته وی، هزینه این گوشت ها به ارزش ریالی 200 میلیون ریال به همت تعدادی از خیرین و نیکوکاران عضو موسسه جمع‌آوری و بین 150 خانواده و هر خانوار به میزان یک هزار و 500 گرم توزیع شد.

 

مدیرعامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به پخت غذای گرم برای روز عید سعید غدیر خم و توزیع بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این موسسه، بخشی از گوشت‌های جمع آوری شده به مصرف غذای گرم این روز اختصاص می یابد.

 

احمدی تاکید کرد: برای حفظ شان و شخصیت و تکریم خانواده های نیازمند تحت پوشش این موسسه، توزیع گوشت قرمز گرم توسط مددکاران در محل اقامت آنها انجام شد.

 

لازم بذکر است در این موسسه در طول سال انجام مراسمات عقیقه، ذبح گوسفند و مرغ، قربانی و پخت غذای نذری را برای خانواده های تحت پوشش موسسه انجام و مردم در صورت تمایل می توانند در این زمینه کمک های خود را به شماره کارت 5892101217130232 نزد بانک سپه واریز نمایند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون مساجد عید سعید قربان مراسم دعای عرفه طرح ملی هوای تازه هرمزگان کانون بیت العباس بیرجند نماز عید قربان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید