Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت الله رحیمی استاندار فارس شامگاه چهارشنبه در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن و نهادهای امدادی در تامین مسکن نیازمندان اظهار داشت: چشم انداز توسعه در شهرستان سپیدان روشن است .

استاندار فارس با اشاره به اینکه در سال ۹۷ اعتبارات این  شهرستان ۴۹  میلیارد تومان بوده که ۳۸ میلیارد تومان آن ابلاغ و جذب شد گفت: تامین اعتبارات توسعه  سبب اجرای پروژه‌های قابل توجهی  شده است از ابتدای سال ۹۸ تاکنون نیز  ۲۰ میلیارد تومان اعتبار  ابلاغ شده که در قالب اعتبارات نفت و گاز، تملک دارایی ها و توازن توزیع اعتبارات انجام شده و ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحیمی اقداماتی که در حوزه توسعه راه  در شهرستان سپیدان انجام شده را چشمگیر توصیف کرد و گفت: احداث بزرگراه شیراز - سپیدان به طول  ۲۵ کیلومتر، تقاطع غیر هم سطح برشنه، احداث کمربندی جنوبی اردکان و کمربندی بیضا ، روکش آسفالت راه‌های روستایی بیش از  ۳۸ کیلومتر از جمله این اقدامات است.

استاندار فارس اعلام کرد : واگذاری زمین‌های روستایی و مقاوم سازی ۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی در شهرستان سپیدان 

استاندار فارس، واگذاری زمین های روستایی و مقاوم سازی ۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی و اختصاص  تسهیلات کم بهره بابت مقاوم سازی بیش از ۳ هزار و ۳۴۶ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان سپیدان برشمرد.

رحیمی با بیان اینکه سه  باب خانه عالم نیز در روستای کمهر سپیدان به بهره برداری رسید، افزود: این سه باب خانه با اعتبار ١٥٠ میلیون تومان و با همت بانی خیر آقای رهام اسکندری بنا شده است.

آمادگی فارس برای احداث بیش از ۶ هزار واحد مسکونی 

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه شهرستان سپیدان در سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی در زمینه تامین مسکن محرومین و توسعه روستایی دریافت کرده است گفت: تامین مسکن شهری منطبق با سطوح درآمدی خانوارها از جمله اولویت‌های بنیاد مسکن است.

مهندس عطاالله زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن در همه شرایط در کنار مردم بوده است افزود: در راستای قانون برنامه ششم و ساماندهی و تولید مسکن ،  امسال احداث ۶هزار ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد نیازمند دراین استان کلید می خورد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: طرح " اقدام ملی" احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور را به عهده بنیاد مسکن گذاشته که از این میان استان فارس در ردیف چهارم کشور از نظر سهیمه ساخت است.

طرح احداث واحد های اقدام ملی در ۱۸ شهرستان استان فارس اجرایی شده است

وی با بیان اینکه هم اکنون اجرای ای طرح آغاز شده است گفت: دراین طرح تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی با کارمزد ۹ درصد به متقاضیان اعطا می شود تا مالکان زمین نیز بتوانند به صورت خود مالکی دراجرای طرح مشارکت کنند .

زمانی  با بیان اینکه این طرح در ۱۸ شهرستان استان فارس اجرایی شده است گفت : بنیاد مسکن در مناطقی این طرح را اجرایی می کند که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد و زیر ساخت های انبوه سازی تامین باشد تا مردم دچار مشکلات دسترسی بعد از ساخت و سرمایه گذاری نشوند .

پرداخت ۲۴۴ فقره تسهیلات مسکن در سپیدان 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سپیدان نیز با ارائه گزارشی از توسعه روستایی و محرومیت زدایی در شهرستان سپیدان بیان داشت: اجرای آسفالت با مشارکت دهیاری‌ها از محل قیر رایگان در ۸ روستای این شهرستان به مساحت ۴۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال و همچنین آماده سازی ۳ روستا برای اجرای ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر سازی و سه هزار و ۵۰۰ متر مربع قیر پاشی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال از جمله فعالیت های بنیاد مسکن است .

علی شیروانی دوست افزود: : پرداخت ۲۴۴ فقره تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای شهرستان سپیدان با اعتباری معادل ۶۱ میلیارد ریال ، پرداخت ۵۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه تعمیرات مسکن روستایی با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و رداخت ۶۴ فقره کمک بلا عوض حوادث روستایی و شهری به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در سالی که گذشت انجام شده است .

شهرستان سپیدان در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال غرب شیراز دراستان فارس قرار دارد.

۶۱۱۳ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن ارزان قیمت مسکن مسکن مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه