Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه اولویت تخصیص آب به صنایع، پساب تصفیه شده است گفت: در صورت عدم امکان تخصیص پساب تصفیه شده، آب خام تحویل صنایع می‌شود. تاریخ انتشار: 09:33 - 24 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۸۱۵

به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید حسن رضوی" در نشست انسجام بخشی آب و آبفا اظهار کرد: مجموعه آب، آبفا و بخش برق به‌رغم همه مشکلات، پیک مصرف را با یک برنامه‌ریزی منسجم و مشترک به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از گرمای هوا نسبت به هفته‌های گذشته کاسته شده است، افزود: تامین و توزیع به‌موقع آب و برق به‌رغم همه سختی‌ها بدون وقوع مشکلات خاص انجام شده است که این موضوع اهمیت برنامه‌ریزی و انسجام را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه در شرکت آب منطقه‌ای تهران بخش عمده‌ای از مشکلات طرح‌های تامین آب در دست اجرا برای سال آبی آتی برطرف شده است، گفت: همکاری‌های بین سازمانی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای اخذ مجوز‌های لازم در حال انجام بوده و بسیاری از چالش‌ها برطرف شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح انتقال آب از سد تنظیمی امیرکبیر به تهران گفت: با تدابیر اتخاذ شده روند تکمیل و تجهیز تصفیه‌خانه ششم جان تازه‌ای گرفته، به‌طوری‌که کارگاه این طرح حتی در عید قربان فعال بوده و پیمانکار با تمام توان در حال کار است.

رضوی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله تامین مباحث مالی تصفیه‌خانه ششم تهران است، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزارت نیرو و پیگیری‌های صورت گرفته، مباحث مالی این طرح تا حدودی برطرف شده است و امیدواریم در زمان مقرر وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پیمانکار پروژه با تمام توان خود مشغول کار است و پیشرفت طرح بر اساس برنامه زمانبندی شده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پساب صنایع فاضلاب آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود