Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط در استان گلستان روز امروز ۲ هزار اسناد علوی در شهرستان مراوه‌تپه به صورت رایگان اهدا می‌شود.
او افزود: از ۲ هزار اسناد علوی اهدا شده ۸۳۰ فقره ملک مسکونی و یک‌هزار و ۱۷۰ فقره ملک زراعی به مساحت ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ متر مربع به مبلغ کارشناسی بیش از ۷۴۳ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به طرح محرومیت‌زدایی واگذاری اسناد از سال ۱۳۹۳ با کمک بنیاد علوی گفت: در این طرح از سال ۹۳ بیش از ۸۳ هزار اسناد علوی به خانواده محروم سراسر کشور واگذار شد که از آغاز طرح تاکنون ۲۳۵ متر مربع اراضی مسکونی و زراعی در استان گلستان به ویژه مردم ترکمن اهدا شده است.
او درباره اهدا اسناد علوی در سال ۱۳۹۸ گفت: در سال ۱۳۹۸ چهار سفر به استان‌های کشور خواهیم داشت و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اسناد به مساحت ۱۲ میلیون و ۱۸۸ هزارو ۵۱۵ متر مربع به ارزش یک‌هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال واگذار می‌شود که بیشترین واگذاری در استان گلستان است.
فتاح درباره برنامه‌های سفر خود به استان گلستان گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدای مراوه‌تپه، بازدید از طرح بیمارستان ۶۴ تختخوابی، حضور در روستا‌های چنارلی و کریم ایشان و اهدای اسناد علوی برنامه‌های شهرستان مراوه‌تپه و بازدید از نیروگاه برق و طرح نهالستان  در شهرستان علی‌آبادکتول خواهد بود .   انتهی پیام /گ    رییس  بنیاد مستضعفان در گلستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رحمان ایرانپور از مبارزه علیه سن غلات از ابتدای سال بدون وقفه خبر داد و اظهار کرد: حدودا ۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی از ابتدای سال تاکنون مورد رصد و پایش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سن غلات از مهمترين آفات گندم و جو است افزود: اين آفت با تغذيه از گندم و جو در مراحل مختلف رويشی موجب كاهش عملكرد به عبارتی خسارت كمی و از بين بردن خاصيت نانوايی و خسارت كيفی می‌شود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان يادآور شد: سن‌های مادر پس از ترک محل‌های زمستان گذرانی به طرف مزارع سبز غلات پرواز کرده و  از شیره ساقه و برگ های جوان و سبز گندم تغذیه می‌کنند از این رو، خسارت در این مرحله کم و به جمعیت و تراکم حشره بستگی دارد اما چنانچه تعداد حشره در حد نرم مبارزه باشد مبارزه شیمیایی ضرورت پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۳۱۵ هکتار مبارزه با سن مادر در شهرستان همدان انجام شده است اضافه کرد: مبارزه علیه علف‌های هرز نیز در سطح ۱۴ هزار و ۴۰۰ هکتار در مزارع غلات صورت گرفته است.

ایرانپور در ادامه خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها در سال زراعی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳  حدود ۴۳ هزار هکتار از اراضی زیر پوشش مبارزه با سن غلات قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه علف‌های هرز رقیب گیاهان زراعی در جذب آب و عناصر غذایی به شمار می‌روند گفت: تاثیر علف‌های هرز در کاهش عملکرد محصولات زراعی قابل توجه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در پایان اقدام به موقع بهره‌برداران در این حوزه را موثر دانست و بیان کرد: اقدام مناسب، این مانع بزرگ تولید را کنترل می‌کند از همین رو آگاهی کشاورزان در شناسایی عوامل موثر در کاهش عملکرد محصول و مبارزه جهت کنترل عوامل خسارت‌زا، در حفظ کیفی و کمی محصول تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان