Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-روز سه‌شنبه برخی کانال‌ها و صفحات مجازی از بازداشت حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز خبر دادند که با شکایت وزارت اطلاعات از ایشان صورت گرفته است‌.

به نظر می‌رسد شایسته بود وزارت اطلاعات با این ماجرا با سعه صدر بیشتری روبرو شده و  مثلا به تذکر شفاهی بسنده می‌کرد چرا که آقای عباسی یکی از چهره‌های درون نظام است که سابقه‌ای طولانی و پیوسته در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موثر و در مواردی مبتکرانه با دشمنان این مرز و بوم در کارنامه ایشان ثبت و ضبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتظار از آنجا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند  که این روزها جریانات و عناصر بد سابقه و معلوم‌الحالی  به طور مداوم به  هجمه علیه  نظام‌، اسلام و انقلاب و ازجمله، حملات ناجوانمردانه به وزارت اطلاعات  و سربازان گمنام و فداکار  امام زمان‌(عج) مشغولند و بایسته برخورد جدی وزارت محترم اطلاعات می باشند.

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی