Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر کل شورای عالی عتف در حاشیه یکصدوهشتادودومین جلسه کمیسیون دائمی این شورا که عصر روز گذشته، 23 مرداد برگزار شد، بیان کرد: بحث آسیب‌شناسی و نیز پیشنهادهایی که در زمینه راه‌اندازی و فعال شدن مناطق ویژه علم و فناوری منجر شود، از جمله موضوعاتی است که در کمیسیون دائمی شورای عتف مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برومند ادامه داد: راه‌اندازی مناطق ویژه علم و فناوری از سال ۸۹ مطرح شده بود، اما آسیب‌شناسی و ارائه پیشنهادهایی در جلسه شورا، می‌تواند به این موضوع کمک کند.
دبیر‌کل شورای عالی عتف افزود: در یکصد و هشتاد و دومین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف، آسیب‌های موجود و پیشنهادهایی که می‌توانستند در راه‌اندازی این مناطق مورد استفاده قرار گیرند، مطرح شد. همچنین این موارد مورد نقد و بررسی اعضای جلسه قرار گرفت.
وی گفت: در نهایت مقرر شد، پیشنهادهای ارائه شده با حضور نمایندگان پنج استان که در این زمینه فعالیت داشتند، مورد بازبینی قرار گیرد و پیشنهادهای اصلی بتواند انعطاف‌پذیری و مشروعیت لازم را برای مناطق ویژه استان‌ها فراهم کند. همچنین پشتیبانی‌هایی که از دستگاه‌های اجرایی که در سطح ملی نیاز است، باید تعیین شود. این موارد در جلسه بعدی کمیسیون دائمی شورای عتف مطرح خواهد شد. امیدواریم بتوانیم پس از جمع‌بندی این موارد نتیجه را به شورای عالی عتف ارائه کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن شورای عالی عتف برومند وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900951

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟