Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از روند برگزاری مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی در مرکز پژوهش های علمی - آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر افزود: بیش از ۳۱۴ نفر در دبیرخانه استانی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام کرده و ۲۹۰ اثر به دبیرخانه ارائه شده که از این تعداد ۱۷۱ اثر به منظور شرکت در دفاع حضوری طرح‌ ها به مرحله استانی دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از تعداد طرح های ارائه شده به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی استان کرمان به ترتیب شهرستان های بم با ۲۹ طرح، شهربابک با ۲۵ طرح و ناحیه یک کرمان با ۱۹ طرح بالاترین رتبه را کسب کرده و شهرستان ها و مناطق کشکوئیه با ۲ طرح، انار با یک طرح و رفسنجان فاریاب و فهرج بدون طرح، پایین ترین رتبه را داشته اند.
اسکندری نسب تصریح کرد: بیشترین طرح های ارائه شده به ترتیب در گروه های علمی زبان و ادبیات فارسی ۶۰ طرح، مکانیک ۳۰ طرح، علوم زیستی و پزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی هرکدام ۲۷طرح و کمترین طرح های ارائه شده در گروه های فیزیک و نجوم چهار طرح، کارآفرینی ۲ طرح، و سلول های بنیادی و علوم اعصاب شناسی هر کدام یک طرح بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: از نظر تعداد طرح‌های دعوت شده برای دفاع حضوری به ترتیب شهرستانهای بم با ۲۳ طرح، شهربابک با ۱۳ طرح و ناحیه ۲ کرمان و بردسیر با ۱۲ طرح در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و شهرستان ها و مناطق کشکوئیه با ۲ طرح، انار با یک طرح و فاریاب فهرج و رفسنجان بدون طرح، پایین ترین رتبه را داشته اند.
وی همچنین گفت: از نظر تعداد طرح‌های دعوت شده به دفاع حضوری نیز، بیشترین طرح ها به ترتیب در گروه های علمی مکانیک با ۲۴طرح، زبان و ادبیات فارسی با ۲۱ طرح و علوم اجتماعی و روانشناسی با ۱۵ طرح و کمترین طرح ها در گروه های کامپیوتر سه طرح، امنیت اجتماعی، کارآفرینی و فیزیک نیز هر کدام ۲ طرح و سلولهای بنیادی و علوم اعصاب شناسی هر کدام یک طرح بوده است.
بیست و یکمین جشنواره استانی جوان خوارزمی استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، وحید سیف الدینی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی در محل مرکز پژوهش های علمی - آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا اداره کل آموزش و پرورش کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، الهام یاوری در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد گفت: دومین جشنواره و نمایشگاه پژوهشی پرورشی سمپاد در حالی برگزار خواهد شد که نسبت به سال گذشته از ظرفیت‌های بسیار بهتری برخوردار است. این نمایشگاه در سال‌های دور هم برگزار می‌شده است اما با چند ساله وقفه مواجه شده بود.

یاوری با بیان اینکه فضای نمایشگاه فضایی برای تحقق چند هدف ماست؛ گفت: این نمایشگاه در درجه اول محل رشد و تبلور استعدادهای دانش آموزان سمپاد و دانش آموزان برگزیده جشنواره‌های خوارزمی است که آنان را هم جزئی از خانواده سمپادی می‌دانیم. هدف اول این است که فرصتی مهیا کنیم که همه این دانش آموزان ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و ظرفیت‌های نهفته خود را آشکار کنند و در این مسیر از نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و هر نهادی که امکان کمک به پرورش این استعدادها را دارند کمک می‌خواهیم.

وی با اشاره به اینکه دلیل دوم اهمیت این نمایشگاه‌ها درک بهتر دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان است؛ گفت: با این نمایشگاه‌ها دانش آموزان دستاوردهای پژوهشی و فرصت‌های تحقیقاتی خود را بهتر درک می‌کنند. دلیل سوم برگزاری این نمایشگاه‌ها هم ایجاد شبکه مناسبی از ارتباطات دانش‌آموزی و دانشجو استادی است تا دانش آموزانی که پیش از این در استان خود فعال بودند با دانش آموزان و اساتید سراسر کشور در ارتباط باشند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان افزود: علاوه بر دانش آموزان سمپادی و برگزیدگان جشنواره خوارزمی از تمامی دانش آموزانی که به پژوهش‌های دانش آموزانی علاقه دارند؛ دعوت می‌کنیم در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

در ادامه مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران هم با بیان اینکه دهه‌های آینده متعلق به دانش آموزان حال حاضر است؛ گفت: این شما دانش آموزان هستید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب اسلامی دفاع کنید و این نظام را هر چه بیشتر و بهتر در راه تحقق آرمان خود یعنی تمدن نوین اسلامی است یاری کنید.

در حال تکمیل..

کد خبر 6097330 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است