Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لردگان، بسیج و جهادگران بسیجی را از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت‌ها بیشتر متوجه نسل جوان است و نسل جوان نیز باید در بستر یک تشکیلاتی به کار گرفته شود که بهترین تشکیلات همین بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزشمند و ستودنی جهادگران بسیجی و گروه های جهادی فعال  در سطح کشور و خصوصا شهرستان لردگان، انجام کارها با داشتن فرهنگ و روحیه بسیجی و جهادی را مشگل گشای مشکلات و نارسایی های امروز جامعه دانست و گفت: عملکرد  گروه های جهادی و جهادگران بسیجی، نمونه بارز  فرهنگ انقلابی و جهادی است و هر کجا این فرهنگ و روحیه به میدان آمد، گشایش و پیروزی نصیب گشت و هر کجا روحیه اشرافی، غرب زده و لیبرال به میدان آمد جز شکست، ذلت و خواری برای ما به بار نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه لردگان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در جمع گروه های جهادی و بسیح سازندگی گفت: کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده‌ی هر چه بیشتر از ظرفیّت وجودی انسان است؛ و این دو هیچ یک، نقطه‌ی پایان ندارد؛ پس کار جهادی امروز شما میتواند ده‌ها و صدها برابر، کیفیّت و ارتقا و گسترش یابد.

وی، بسیج و جهادگران بسیجی را از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت‌ها بیشتر متوجه نسل جوان است و نسل جوان نیز باید در بستر یک تشکیلاتی به کار گرفته شود که بهترین تشکیلات همین بسیج است.

تاج زاد تصریح کرد: کار جهادگران بسیجی همان سیره پیامبر گرامی اسلام است، این جهادگران بسیجی در حقیقت همان خواسته قرآن را انجام می دهند و باید توجه داشت که این جهادگران پیش گامان عمل به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب هستند.

وی افزود: حضور سپاه و بسیج در اقصی نقاط  خصوصا در مناطق سیل زده و زلزله در استان های مازندران، لرستان و خوزستان و...  بسیار پر رنگ بود و اعتمادی که مردم به این نهاد دارند براساس باورهای دینی و انقلابی و تجربه این چهار دهه در رابطه با بسیج بوده و با خدمات صورت گرفته از سوی بسیج، مردم به این نهاد اعتماد کرده، کمک‌های خود را به این نهاد داده و از آن حمایت می‌کنند.

وی بسیج و گروه‌های جهادی بسیج را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم باید اقبال خود نسبت به بسیج را بیشتر و بهتر کنند به‌خصوص حضور نسل جوان نیز باید هم از نظر کمی و هم کیفی در بسیج بیش از پیش باشد. بنابراین یکی از کانال‌هایی که جوانان می‌توانند از طریق آن به عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی وارد شوند تشکیلات بسیج است تا جوانان با ورود به بسیج بتوانند در این حوزه‌های گوناگون گام دوم انقلاب برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی در حوزه سازندگی نقشی بهتر از گام اول ایفا کنند.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند