Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان کردستان دفاع و پاسداری از مرز‌های کردستان و اخلاص مردم را در هوای سرد و یخبندان و شرایط آب و هوای این استان را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: کردستان اقلیم و منطقه‌ای همراه با ایثار و شهادت، شهامت، ایستادگی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی است و مردمی با بصیرت و جلوه‌هایی از فرهنگ و هنر و نوآوری و ابتکار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درود به روح بلند شهدای کردستان و آرزوی طلب علو درجات برای آن‌ها، گفت: این رشادت‌ها و مجاهدت‌ها جایی به تصویر کشیده نشده است و هیچ شعر و نثری نمی‌تواند اوج این جهاد و شهادت و دلدادگی به خدا را و دفاع از ارزش‌ها و وطن را به تصویر بکشد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شهدا از جامعه جهل زدایی کردند، افزود: بیداری که امروز در منطقه ایجاد شده به برکت خون مطهر شهیدان مظلوم در کردستان و در جای جای میهن اسلامی و خونی است که به ثارالله متصل شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه وجب به وجب این خاک مقدس سخن و پیامی دارد، تصریح کرد: پیام این خاک گلگون که جلوه‌هایی از ایثار و شهادت دارد، ایستادگی و مقاومت، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم این خطه است.

وی ادامه داد: مدیران در همه زمان‌ها با همه سازوکار‌هایی که دارند باید بدانند که مهمترین افتخار آن‌ها نوکری و با همه وجود گره گشایی از کار مردم است و این بزرگترین مدالی است که نصیب همه خدمتگزاران شده است که خدمت کنند به مردمی که با همه وجود از کشور و وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت جامعه خاک شعر قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس

در آستانه ایام شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار و پایتخت مقاومت جهان اسلام بار دیگر معطر به عطر شهدا می‌شود.

 قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر ۱۵ جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله این برنامه‌ها است.

 مراسم وداع با این شهدا در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان برگزار و پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود.

مراسم تشیع این شهدا شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد