Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی تصویری به مراسم پایانی نهمین جشنواره ملی رضوی مشهد، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی مفتخر به نام هشتیمن اختر تابنده آسمان ولایت بوده و مشارکت افزون بر یک میلیون نفری در این جشنواره بیانگر اوج ارادت و میهمان نوازی شایسته ایرانیان از اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و نشانگر اشاعه سیره فرهنگی و علمی ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: یکایک دست اندرکاران جشنواره کتابخوانی رضوی شایستگی آن را داشتند تا در شهر و دیار خویش به افتخار خدمتگذاری حضرت ثامن الحجج (ع) نائل آیند و در دایره بزرگ خادمان فرهنگ رضوی جای گیرند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عید امامت و ولایت غدیر را به همه تبریک می گویم و برای دست اندرکاران این جشنواره مسیر نورانی، عزت و سربلندی آرزو میکنم.   یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند   حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، در این میان خراسان رضوی با مشارکت ۲۱۶ هزار نفری رتبه نخست کشور را در این جشنواره ملی کسب کرد.
او ادامه داد: خراسان رضوی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی امسال برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی "کتابداران" را سربازان جبهه دانایی توصیف کرد و گفت: کتابدار فردی است که باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی و سیره رضوی کوشا باشد.
انتهای پیام //ف . ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام