Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نیروگاه خورشیدی خانگی استان بوشهر در خورموج دشتی با حضور استاندار بوشهر با قدرت تولید برق۱۵ کیلووات افتتاح شد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی دشتی در بازید از ساخت جاده دولت‌آباد به زیارت دشتی اظهار داشت: این پروژه دارای 10 کیلومتر مسافت است که برای اجرای این طرح 145 میلیارد ریال اعتبار مصوب و تاکنون 4 کیلومتر پروژه یاد شده اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر که از ساختمان شهرداری بادوله بازدید می‌کرد با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت 880 متر مربع اجرا شده گفت: برای اجرای این ساختمان 5.7 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گراوند در بررسی روند اجرای جاده محور ساحلی - خورموج - دشت پلنگ افزود: کل این مسیر 22 کیلومتر است و پیمان اجرایی برای 10 کیلومتر آن منعقد شده و 4 کیلومتر دیگر آن باقیمانده است که بر اساس قول پیمانکار در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی روند ساخت دو واحد فضای آموزشی در شهر خورموج را مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: این 2 واحد آموزشی هر کدام دارای 12 کلاس و 15 میلیارد ریال اعتبار است.

استاندار بوشهر در بررسی روند اجرای درمانگاه تامین اجتماعی خورموج با تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه عنوان کرد: این مرکز درمانی که عملیات ساخت آن مهرماه سال قبل در زمینی به مساحت 2700 متر مربع آغاز شد تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گراوند در بازدید از ساخت خوابگاه ورزشکاران و سازه‌های در حال اجرا ورزشگاه خورموج گفت: پروژه خوابگاه ورزشکاران خورموج خردادماه سال 1397 عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت یک‌هزار و 62 مترمربع آغاز شد که برای اجرای آن 20 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای خوابگاه 90 تختی ورزشگاه خورموج 12 میلیارد ریال پرداخت شده افزود: این پروژه بر اساس تعهدات پیمانکار در بهمن‌ماه امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

منابع آب آشامیدنی استان بوشهر با تکمیل طرح‌های آبرسانی پایدار می‌شود 300 میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ابلاغ شد 736 میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر از افتتاح نخستین نیروگاه خورشیدی خانگی در شهر خورموج خبر داد و بیان کرد: قدرت تولید برق این پروژه خورشیدی 15 کیلووات است که برای اجرای آن 1.2 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است و قادر است روزانه 8 ساعت برق تولید کند.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد

شهردار بافت تاریخی یزد با اشاره به اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد گفت: اتصال فاضلاب‌های خانگی به قنات‌های متروکه اصلی‌ترین عامل فرونشست در شهر یزد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافت تاریخی یزد، علیرضا نقوی با اشاره به انتشار مطالب نادرستی در فضای مجازی مبنی بر انتقال شبکه دفع آب‌های سطحی به قنات‌های متروکه سطح شهر و فرونشست‌ها اظهار کرد: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، پروژه دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که خوشبختانه امسال هیچیک از خیابان‌های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب‌ها به رودخانه مرکزی هدایت شد و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست‌هایی که پس از بارندگی‌های اخیر ایجاد شد پرداخت و افزود: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه‌ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته باشند.

شهردار بافت تاریخی یزد ضمن تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنین اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می‌کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست‌ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، برای جلوگیری از اینگونه مخاطرات، همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت‌رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

کد خبر 751179

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود