Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش حاکی است که در این شهرستان در کنکور سراسری ۹۸ در گروه آزمایشی علوم تجربی سهمیه منطقه سه محمدرضا جعفری نژاد رتبه چهار، سعیده حسن پور رتبه ۲۶، سروش عبادی رتبه ۷۷ و ابوالفضل نیکخوی رتبه ۹۶ را کسب کردند.

در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک سید علی گوهری رتبه ۴۴، عرفان همتی رتبه ۸۹ و آرشام رمضانی رتبه ۹۴ را از آن خود کردند و در گروه آزمایشی زبان های خارجه محمد رضا جعفری نژاد رتبه ۱۶ و سارینا کاظمی خسرو شاهی رتبه ۱۷ را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش و پرورش تالش در سال گذشته چهار رتبه زیر ۱۰۰ داشت و امسال از این نظر ارتقا یافته است و این اداره با ۲ هزار و ۶۰۰ کارمند و فرهنگی و نزدیک به ۳۲ هزار دانش آموز در ۴۴۰ مدرسه فعالیت می کند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری تالش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حبیب زاده پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری کنکور سراسری در قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب با احتساب ۱۰ هزار و ۹۶۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب شرکت کردند.

نماینده سازمان سنجش در قم بیان کرد: داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حبیب زاده ابراز کرد: در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا و در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا از استان قم در حال رقابت هستند.

وی ادامه داد: در گروه آزمایشی انسانی نیز از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

نماینده سازمان سنجش در قم خاطرنشان کرد: داوطلبان گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6088483

دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری