Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:06:25 GMT

چهارمین نمایشگاه روستاییان و عشایر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۳۲۴

چهارمین نمایشگاه روستاییان و عشایر افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور امروز با حضور معاون اول و معاونین رئیس جمهور در نمایشگاه بین‌اللملی تهران افتتاح شد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون توسعه فروشگاهی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وی را در بازدید از این نمایشگاه همراهی می‌کردند. این نمایشگاه مانند سال‌های قبل با استقبال گسترده مردم مواجه شده است به طوری که مسیرهای ورودی به نمایشگاه بین‌المللی تهران را ترافیک سنگینی مواجه کرده است.

بنابر این گزارش این نمایشگاه دارای بخش‌هایی مانند پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغال‌زایی در میان روستاییان و عشایر، تولید روستایی، سالن‌های کسب و کار آینده روستا، ایل نمادین، گروه‌های جهادی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را شامل می‌شود. همچنین در این نمایشگاه روستاییان و عشایر کشور بخشی از تولیدات خود را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند. اجرای موسیقی‌ و رقص‌های محلی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که با استقبال بازدید کنندگان مواجه شده است. گفتنی است این نمایشگاه از امروز 24 مرداد تا 27 مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در سالن‌های 7، 8، 9، 10 ، 11، 12، 13، 15 و 28 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب