Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالحمید خدری درجمع مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: یکی از چالش های استان مشکل بیکاری است که باید با استفاده از ظرفیت های موجود آن را به وضعیت قابل قبولی برسانیم.

وی بیان کرد: در این زمینه منطقه ویژه اقتصادی شمال استان که مراحل پایانی صدور مجوز محیط زیستی آن در حال انجام است می تواند بخشی از این مشکل را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدری ادامه داد: گمرک بندر امام حسن تمامی مقدمه ها فراهم و چارت آن تشکیل شده که چنانچه این مهم نیز محقق شود می تواند در اشتغال شهرستان دیلم و رونق و توسعه بندر امام حسن موثر باشد.

وی یادآورشد: ساختمان اداری گمرک بندر امام حسن آماده و مصوبه دولت نیز در این راستا گرفته شده که با راه اندازی این گمرک می توان بارقه های امید را دل مردم منطقه روشن کرد.

خدری گفت: با افتتاح جاده گناوه - میشان ارتباط شمال استان با اصفهان و فارس بسیار سهل و آسان می‌شود.

وی یادآورشد: دراین راستا ۲ مشکل اجرای این پروژه  در نشست با وزیر راه و پیمانکار پروژه برطرف شده است.

خدری در ارتباط با وضعیت پروژه های عمرانی استان بوشهر نیز گفت: گزارش معاون امور عمرانی در بحث بازدید از پروژه های عمرانی آن هم  در زمانی که شرایط بودجه  ای کشور نامطلوب است بسیار خوشحال کننده و مایه امیدواری است.

وی ادامه داد: در این زمینه  قطعه دهم راه آهن بوشهر-شیراز به عنوان یکی  از سخت‌ترین قطعات  شاهد اجرای این پروژه به صورت فعال هستیم که امیدواریم در آینده نیز با سرعت قابل قبولی ادامه یابد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار تلاش جدی مدیران استان بوشهر برای جذب اعتبارات ملی شد.

خدری افزود: ملاک ارزیابی مدیران استان باید بر میزان جذب اعتبارات ملی باشد چراکه در غیر این صورت و جذب نشدن اعتبارات ملی نمی توان در راستای توسعه استان قدم  اساسی برداریم.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نرخ اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود