Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سفر آینده رئیس جمهوری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در این سفرها بنا نیست اشکالات و صورت مساله را پاک کنیم حتی اگر منجر به تذکر به مدیران استانی هم بشود بایستی نواقص را بیان کنیم تا رفع نقص شود.

وی افزود: هم اینک تنها ۴۸ درصد چارت سازمانی ادارات اشغال شده و نیروهای موجود از فشار کاری مضاعف رنج می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان خطاب به مدیران گفت: با شناسایی نواقص و نیازمندی‌های استان باید پیگیر سفر مقامات وزارتخانه‌های مربوط به این استان باشید.

وی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های تعطیل شده استان همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز است. 

موهبتی تاکید کرد: این سفر بایستی هم پروژه‌های موجود و در دست اجرای استان را شتاب بخشد و هم پروژه‌های جدید و توسعه‌ای در پی داشته باشد؛ از اینرو لازم است بستر و پیشنهادهای مهم و ضروری ارائه تا تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: طرح گازرسانی به شهرستان‌های استان با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان در دست اجراست.

وی بیان کرد: با وجودی که در شرایط کنونی کشور از نظر اقتصادی از وضعیت خوبی برخوردار نیست، بالاترین میزان رشد بودجه مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: طرح واردات دام سبک و سنگین به استان که در گذشته با چالش‌های جدی مواجه بود، با همت مدیران استانی و دستگاه‌های متولی رونق گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: وقتی شرایط اقتصادی کشور با تنگنا روبه‌رو می‌شود، شیب به سمت مرزها شدت می گیرد و تمرکز به مرز منجر به پدیده قاچاق و بی‌نظمی و هرج و مرج  می‌شود لذا ما باید بتوانیم از این شرایط به خوبی به نفع استان بهره برداری و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

موهبتی گفت: براساس اعلام دفتر ریاست جمهوری؛ دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در 2 تا  سه ماه آینده به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

وی افزود: حضور رئیس جمهوری و هیات همراه در سیستان و بلوچستان فرصت و موقعیتی استثنایی برای استان است و بایستی از این فرصت به نحو مطلوب استفاده شود. 

استاندار تاکید کرد: در این سفر بایستی برای تأمین اعتبار ۱۰۰ درصدی مگا پروژه‌های استان از محل منابع ملی و استانی تلاش و در عین حال پروژه‌های جدید و اثرگذاری نیز تعریف کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: با عنایت به اعلام دفتر ریاست جمهوری مبنی بر سفر مهم رئیس جمهوری در 2 تا سه ماه آینده دستگاه‌های اجرایی استان پروژه های قابل افتتاح مهم، پروژه‌های آماده کلنگ زنی و همچنین پیشنهاداتی که هیات دولت می‌تواند در قالب لایحه به مجلس ارائه کند را برای جمع‌بندی و برنامه‌ریزی به استانداری اعلام کنند. 

علیرضا نورا اظهار داشت: دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به ۱۱ استان کشور سفر خواهد کرد که در این برنامه استان سیستان و بلوچستان به عنوان چهارمین سفر استانی انتخاب شده است.

9923**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان و هیأت همراه که به منظور بررسی همکاری های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفر کرده است از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیات تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت های بندر چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های بالای چابهار که می تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه های پسکرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها