Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:02:09 GMT

سقوط مرگبار هواپیمای آموزشی در گرمسار

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۴۳۵

سقوط مرگبار هواپیمای آموزشی در گرمسار

به گزارش برنا؛ معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان گرمسار گفت: هواپیمای آموزشی در ارتفاع 150 متری از سطح زمین دچار حادثه شده و سقوط کرد.

رضا عامری  اظهار کرد: این سانحه در حدود 300 تا 500 متری از فرودگاه افلاک ایوانکی رخ داده است.

وی با اشاره به مرگ هر دو سرنشین این هواپیما گفت: در اثر این حادثه کاپیتان فتحی‌نژاد که 51 سال سن داشته و خانم حسینی‌نژاد که از نیروهای آموزشی بوده جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گرمسار با بیان اینکه هواپیما بعد از برخورد با زمین دچار آتش‌سوزی شده ادامه داد: تیم‌های امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده هر دو سرنشین بعد از سقوط زنده بودند اما به دلیل گیر افتادن در بین لاشه هواپیما نتوانستند خود را نجات دهند، افزود: زمانی که ما به محل حادثه رسیدیم متاسفانه هر دو سرنشین جان باخته بودند.

عامری از حضور تیم‌های متعدد امدادی در صحنه حادثه خبر داد و اظهار کرد: دو تیم امدادی از هلال احمر، یک تیم از آتش‌نشانی، دو تیم از اورژانس و نیروهای انتظامی به سرعت در محل حضور یافتند. ضمن اینکه فرودگاه نیز دارای یک خودروی آتش‌نشانی است که این خودرو نیز در محل حادثه حضور یافته و اطفاء حریق را انجام داده است.

این سانحه در نزدیکی فرودگاه آموزشی افلاک ایوانکی و در حدود شش کیلومتری شهر ایوانکی رخ داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات زمین مرگ هلال احمر هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله