Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:54:34 GMT

فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۵۵۱

فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد

محمد خوش‌قدم به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در سمنان، آئین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود در کانون بسیج شاهرود برگزار شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه دامغان معرفی شد‌مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی شدمدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+تصاویرفرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی معرفی شد

فرماندار شاهرود در این مراسم سپاه را از نیروهای مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: سپاه در دفاع از انقلاب و نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های آن در طول چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد؛ چه در دوران هست سال دفاع مقدس و چه در دیگر برهه‌ها همواره افتخارآفرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کرم محمدی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شاخصه‌های ایمان و اخلاص در عمل همواره در خدمات‌رسانی و رفع محرومیت‌ها در جامعه پیشگام بوده و‌ هست.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و آثار و برکات فراوانی داشته است که باید در حفظ و حراست از آن کوشید.

فرماندار شاهرود با بیان رشادت رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس در حفظ کیان انقلاب و نظام عنوان کرد: نباید آن رشادت‌ها به دست فراموشی سپرده شود.

محمدی گفت: در برهه کنونی لازم است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و کارکرد و اثرات آن برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش تسنیم، در این آیین محمد خوش‌قدم که پیش‌ازاین در سمت فرمانده سپاه ناحیه دامغان مشغول خدمت بوده است به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود منصوب و محمدحسین تقی پور نیز به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دامغان معرفی‌شده است.

همچنین از زحمات جواد عبیری فرمانده اسبق سپاه ناحیه شاهرود نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی