Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی ساری از پرداخت 25 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، رضا پورفلاح اظهار کرد: 25 میلیارد ریال کمک‌ بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل شهرستان ساری پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری بیان کرد: تاکنون هشت هزار و 344 بهره بردار خسارت دیده از سیل در سامانه جامع امداد و نجات دولت (سجاد) در فرمانداری این شهرستان ثبت شده و کد رهگیری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول افزود: تاکنون کار بررسی و تکمیل پرونده های خسارت دیدگان در 9 جلسه کارگروه شهرستانی بررسی و برای پرداخت 166 هزار و 765 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 281 هزار و 752 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به کارگروه استانی ارسال شد.

پورفلاح با اشاره به اینکه آخرین مهلت برای ثبت اطلاعات خسارت دیدگان تا 25 مردادماه امسال است، تصریح کرد: تاکنون 11 هزار و 752 بهره برداری زراعی و باغی، 226 بهره برداری دامی، 62 بهره برداری آبزی پروری، 32 بهره برداری آبی و خاکی مانند ایستگاه پمپاژ و 134 زیرساخت عمومی مانند، جاده بین مزارع در سامانه سجاد شهرستان ساری ثبت شده است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 25 میلیارد کمک بلاعوض کشاورزان خسارت سیل ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند