Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:39:51 GMT

۳۷ مجتمع آبرسانی در خراسان جنوبی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۸۶۵

۳۷ مجتمع آبرسانی در خراسان جنوبی احداث می شود

معتمدیان با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات اجرایی ۳۷ مجتمع آبرسانی در استان آغاز شده است، اظهار امیدواری کرد تا پایان دولت عملیات آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» امروز (24 مرداد) در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به 20 روستای خراسان جنوبی با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: مردم این استان دوره طولانی 20 ساله خشکسالی را پشت سر گذاشتند و اکنون حدود 500 روستا با تانکر آبرسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت آبرسانی به روستاهای استان در تابستان جاری، گفت: ظرفیت آبرسانی از پنج هزار مترمکعب به 10 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

 

وی با تاکید بر اینکه با توجه دولت به مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته اکنون عملیات اجرایی 37 مجتمع آبرسانی در استان آغاز شده، ادامه داد: این مجتمع های آبرسانی پیشرفت فیزیکی 65 درصدی دارد که امیدواریم با حمایت مالی و ظرفیت دولت و برنامه ششم توسعه، تا پایان دولت عملیات آبرسانی به 500 روستای استان را عملیاتی کنیم.

 

حجت الاسلام «محمدباقر عبادی»، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بیان کرد: به برکت نظام اسلامی مسئولان خود را خدمت گذار مردم می دانند و همه از صدر تا ذیل مشغول به خدمت رسانی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی کم آبی و بی آبی بیداد می کند، گفت: در بسیاری از روستاهای استان حداقل چیزی که مردم برای بقای زندگی خود می خواهند آب است و خواسته مهم آنان تامین آب است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در فصل تابستان حدود 500 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی سیار می شوند، از وزیر نیرو  و دولت درخواست کرد این استان را به صورت ویژه ببینید تا بلکه گرفتاری مردم کمتر شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد عید قربان روزنامه روزنامه ها نماز عید قربان استان همدان غدیر دهه امامت و ولایت مسجد دهه ولایت خراسان استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبي خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو