Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حسینیان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این مجموعه شعر سروده  قاسم بدره و از تولیدات واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که در تیراژ یک هزار و ۱۰۰ جلد به چاپ رسید.

حسینی تصریح کرد: این مجموعه توسط انتشارات آناپنا و با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه شعر «ای مهربانتر از گُل» ۶۰ صفحه و از سه فصل غزلها، رباعی ها و شعرهای آزاد تشکیل شده است.

 مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان گفت: این اثر در شهریورماه سال جاری رونمایی و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4693298

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج معرفی کتاب روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه کلنگ زنی ۷۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ خوابگاه متاهلی تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری می رسد، همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ واحد نیز امسال کلنگ زنی و فرایند احداث آن آغاز شده است.
زلفی گل با بیان اینکه طی دو سال و نیم اخیر تعداد واحدهای متاهلی وزارت علوم ۳۰ درصد افزایش داشته، اظهار کرد: تا پایان دور اول دولت مردمی آیت الله رئیسی ۵ هزار واحد خوابگاه متاهلی با بهره برداری می رسد.
زلفی گل درخصوص مصوبه سفر هیئت دولت درخصوص احداث دانشگاه صنعت بیان کرد: درخصوص این موضوع سیاست وزارت علوم توسعه کمی نیست، بلکه توسعه‌ کیفی، نیازمحوری و مهارت محوری مدنظر قراردارد، در این راستا تلاش می‌‍کنیم بخش فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج را توسعه دهیم و امکانات بیشتری را در این دانشگاه فراهم کنیم.
وزیر علوم درخصوص کلنگ زنی ۷۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: با استفاده از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث ۲ بلوک خوابگاه متاهلی به تعداد ۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفت، اعتبار ساخت این تعداد واحد از طریق وزرات نفت تأمین می‌شود که بخشی از اعتبارات پرداخت شده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228582 برچسب‌ها وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

دیگر خبرها

  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود