Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک امروز با حضور «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک امروز (پنجشنبه ۲۴ مرداد)‌ با حضور «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه، هر آن چه را که مادران باید پیش از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی و انواع کالاها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان ارائه شده است. در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت و واحد تولیدی و خدماتی جدیدترین کالاها، تولیدات و دستاوردهای حوزه مادران، نوزادان و کودکان را طی چهار روز ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

 

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است.

 

در این نمایشگاه همچنین گروه‌های مردم نهاد ( (NGO) و سازمان‌های غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب‌ها و خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.

 

برپائی غرفه‌های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادان، معاینه جسمی، بینایی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه‌های دهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک است که به صورت رایگان انجام می شود.

 

در این نمایشگاه کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد، نشریات، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و انواع اسباب بازی ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

در دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، همچنین بسیاری از بیمارستان ها و مراکز مختلف درمانی حوزه ناباروری و زایمان و همچنین اتحادیه زنان کارگر نیز حضور دارند. این نمایشگاه از امروز تا 27 مرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد عید قربان روزنامه ها روزنامه دعای عرفه شبستان یزد غدیر عید غدیر دهه امامت و ولایت نمایشگاه بین المللی مادر نوزاد و کودک نمایشگاه بین المللی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار