Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :به همت مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱، نشست هم اندیشی سمن ها همزمان با “هفته تشکل‏‌ها و مشارکت‏‌ های اجتماعی” در این منطقه تشکیل شد.

به گزارش امتداد ، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: نامگذاری یک هفته به نام “هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی”، گامی کوچک در جهت قدردانی از همراهی افراد نیک‌اندیشی است که با دستان پرمهرشان دنیا را تبدیل به مکان بهتری برای زندگی کرده تا به این ترتیب کژی‌ها هر روز کمرنگ‌تر ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: به مناسبت “هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی”، نشستی با مسئولین سازمان های مردم نهادی که خانواده های نیازمند، کودکان کار و آسیب دیده، بانوان سرپرست خانوار، بی سرپرست و بد سرپرست منطقه۲۱ را تحت پوشش دارند؛ برگزار شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ در همین راستا تاکید کرد: “مشارکت های اجتماعی واقعی” در جامعه، مزایایی از جمله نهادینه سازی مشارکت و ارتقای سرمایه های اجتماعی، حلقه واسط بودن بین شهروندان و مسئولین، هدایت منابع انسانی، انسجام بخشی به گروه های انسانی، دستیابی به اهداف اجتماعی، سهولت دسترسی به آرمان های فرهنگی و اجتماعی، اجتماعی شدن مردم، کاهش جرایم، ایجاد همبستگی در مبانی فکری، پیگیر شدن مسائل اجتماعی، جلوگیری از رخوت اجتماعی و همچنین موثر بودن افراد نسبت به مسائل را دربردارد.
معینی کربکندی در خاتمه یادآور شد: مهمترین و موثرترین نقشی که می توان در افزایش مشارکت های اجتماعی داشت و به این “سرمایه اجتماعی” اهتمام جدی ورزید، توجه به آموزش های فرهنگی است که این مورد از طریق “آموزش های همگانی” قابل تحقق است؛ در واقع، مشارکت های اجتماعی نوعی “ارزش مشارکتی” است که تنوع آن، سطح گسترده ای در جامعه را در بر گرفته و هر اقدام مشارکت جویانه ای که صورت می گیرد، تاثیر بسزایی در جامعه داشته، به اندازه ای که استعدادهای جامعه را شناسایی می‌کند.
لازم به ذکر است؛ در پایان نشست هم اندیشی سمن ها در “هفته تشکل‏‌ها و مشارکت‏‌ های اجتماعی”، به پاس قدردانی از زحمات مسئولین سازمان های مردم نهاد در سطح منطقه۲۱ از آنان تجلیل به عمل آمد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان