Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در شهرستان کلات دو سد داریم که با هزینه بسیار زیاد ساخته شده‌‌اند اما این سدها نه توانسته مشکل کم آبی را حل کنند و نه مردم از آن راضی هستند. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمد علایی ظهر امروز در جلسه شورای منابع آب خراسان رضوی اظهار داشت: باید اهدافی که برای جبران کم آبی داریم را با مردم در میان بگذاریم، در غیر این صورت نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که به اهداف خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائی ادامه داد: ما در شهرستان کلات دو سد داریم که با هزینه بسیار زیاد ساخته شده‌‌اند اما این سدها نه توانسته مشکل کم آبی را حل کنند و نه مردم از آن راضی هستند.

سرانه مصرفی آب در طبس بالای 300 لیتر در شبانه روز استآبادانی مناطق محروم لرستان توسط بسیج سازندگی؛ 1100 پروژه زودبازده اجرایی می‌شودمنابع آب آشامیدنی استان بوشهر با تکمیل طرح‌های آبرسانی پایدار می‌شود

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: این ناراضی بودن مردم به خاطر عدم مشورت برای اقدامات انجام شده است؛ امروزه طرح‌هایی موفق هستند که مردم در آن نقش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر منابع آب را مدیریت نکنیم، منابع آب و بحران ناشی از آن ما را مدیریت می‌کند و مدیریت آب هم مساوی با مرگ است.

علائی عنوان کرد: شرکت آب منطقه خراسان رضوی اولین شرکت الکترونیکی ایران است و ما به این روش می‌‌توانیم ایرادهای خودمان را پیدا کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است