Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود میرامامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی از طریق مراکز نیکوکاری، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی و پایگاه‌های مستقر در مراکز اقامه نماز عید، حامیان ایتام، خیران، نیکوکاران، ارگان‌ها و ادارات، شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها  و سایر مراکز دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان کمک تا به امروز دریافت شده و کار جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته مجموع نذورات قربانی مردم نیک‌اندیش این استان ۴۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال بوده که از این میزان سه میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال در قالب کمک نقدی و بقیه کمک‌های غیرنقدی، کمک‌های مستقیم خیران و حامیان و مراکز نیکوکاری بوده که میان نیازمندان این منطقه توزیع شده است.

وی ادامه داد: مردم سراسر استان سیستان و بلوچستان می‌توانند مبلغ نقدی نذر قربانی خود را از طریق شماره‌گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷* ، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۴۵۸ و شماره‌حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ بانک ملی و یا مراجعه به سایت  emdad.ir پرداخت کنند.

میرامامی از تمام مردم خیر و سخاوت‌مند سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا ۳۸۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام (ره) و تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه اهل تشیع و تسنن، مساجد و مراکز نیکوکاری در سراسر سیستان و بلوچستان برای جمع‌آوری کمک‌ ها و نذورات مردم در روز عید قربان در این استان مستقر بودند و علاوه بر تمامی دفاتر کمیته امداد امام (ره) سطح استان، میعادگاه‌های نماز عید قربان، ۱۱۹ مسجد فعال در روز عید و ۵۰ مرکز نیکوکاری برای جمع‌آوری نذورات نیکوکاران در عید سعید قربان پیش بینی شده بود.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان