Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افتتاح نمایشگاه بین المللی توانمندی های روستایی در تهران، «کپر بشاگر» به محل ترافیک مسئولان استانی وکشوری تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان از هرمزگان به محل برپایی نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور، این رخداد مهم، فرصتی برای ارائه محصولات وظرفیتهای روستائیان در روستاهای کشور است که می تواند برای معرفی ویا محصولات بدست آمده از روستائیان مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نمایشگاه که از صبح روز پنجشنبه گشایش یافته است محلی برای  بازدید مدیران ‌ومقامات شده تا بتوان ظرفیتهای روستائیان کشور را شناسایی کنند.

 

«کپر بشاگرد»که در این نمایشگاه نماینده خانه های روستایی هرمزگان است ،ترافیک مسئولان استانی وکشوری را در پی داشت وظرفیتهای روستایی بشاگرد مورد توجه آنها قرار گرفته است.

 

« یوسف حسنی »، بخشدار گوهران بشاگرد که نماینده شهرستان و بخش خانه های روستایی است در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان گفت:در بدو افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های روستایی غرفه ‌خانه روستایی

 

«کپربشاگرد» مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت ‌تبدیل به محلی برای بازدید مسئولان استانی ومقامات کشوری شد.

 

حسینی افزود :کپر بشاگر نماد خانه های روستایی محروم شهرستان بشاگرد است که نحوه زندگی آنها را نشان می دهد وبیانگر ساده زیستی مردم منطقه است.

 

بخشدار گوهران بشاگرد تصریح کرد :جای بسی خوشحالی دارد که به عنوان نماینده استان هرمزگان «کپر بشاگرد»مورد توجه قرار دارد ومسئولان ومقامات را در خود می بیند.

 

حسینی گفت :در این بازدیدها مسئول موسسه امام علی(ع)با حضور در «کپر بشاگرد» برای توانمند افزایی روستاهای بشاگرد اعلام آمادگی کردکه در آینده ای نزدیک به این شهرستان سفر خواهند می کند.

 

حسن شرافتی یکی از مسئولان موسسه امام علی (ع) با حضور در خانه روستایی شهرستان بشاگرد بیان کرد:یکی از اقدامات این موسسه توانمند افزایی روستاهای محروم وکمتر توسعه یافته در کشور است .

 

شرافتی افزود :در هرمزگان دوشهرستان جاسک و بشاگرد در برنامه های این موسسه قرار دارد که شهرستان بشاگرد باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته با یکی از برادران «مرحوم والی» جهت بازدید در آن فعالیتهای خود را در دو روستای  کوه حیدر ودرجک آغاز کرده ایم.

 

این مقام مسئول اذعان کرد :اگر  در مناطق دیگر بشاگرد مردم ،مسئولان ودهیاران به کمک ما بیایند در روستاهای دیگر هم برای توانمند افزایی روستاها فعالیت  خود را آغاز خواهیم کرد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها غدیر روزنامه خراسان جنوبي عید غدیر استان همدان شبستان یزد هفته نامه بیرجند نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کپر بشاگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت؛ آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی،استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال‌ انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با اشاره به اینکه خدمات آبرسانی در حوزه محرومیت‌زدایی‌از طریق سه حوزه استانی، ملی و پروژه‌های ذیل قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) انجام‌می‌شود گفت: در سه حوزه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمانشاه و شهرستان‌های غربی آبرسانی به ۸۲۰ روستا در دست اجرا است که موضوعی بی‌سابقه بوده.

وی گفت: از مجموع طرح‌های آبرسانی به ۸۲۰ روستای که طی دوسال در دست اجرا بوده‌، ۳۲۰ روستا آماده افتتاح و بهره‌برداری است که ۲۱۰ روستای آن در قالب طرح‌های اجرایی قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) و ۱۱۵ طرح نیز در قالب پروژه‌های ملی و استانی بوده است که طی یکی دو ماه آینده به بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تا به امروز در ۳۲۰ پروژه روستایی ۶۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری، ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ و ۴۶ حلقه چاه حفر شده است و در مجموع ۴۵ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

وی پروژه امام علی (ع) یک، در کرمانشاه را به عنوان محرومترین پروژه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه ۱۸ روستا را تحت پوشش دارد و تا پایان اردیبهشت‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

داودی اضافه کرد: با اجرای این ۱۸ پروژه روستایی که تا به امروز آبرسانی به هشت روستای آن انجام گرفته و ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری خواهد رسید، در مجموع بیش از ۲۰۰۰ هم‌استانی که تا به امروز، هیچگونه دسترسی به آب شرب نداشتند از نعمت آب سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی می‌گوید: پیش از این آبرسانی به این روستاها به صورت سیار انجام می‌گرفت یا مردم از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده می‌کردند که با افتتاح این پروژه از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

کد خبر 749549

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند