Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در اولین روزهای بهمن ماه سال ۹۷ یکی از شهروندان ساکن لواسان با مراجعه به کلانتری ۱۶۶ اظهار داشت که از منزلش سرقت شده است.

این مقام انتظامی گفت: با حضور ماموران کلانتری در محل بررسی های اولیه انجام و پرونده در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دعوت شد و در تحقیقات اظهار داشت که غروب آخرین روز از دی ۹۷، از منزل خود واقع در لواسان، خارج شده و پس از انجام امور شخصی به منزل مراجعه کرده ناگهان فردی با صورت پوشیده از دیوار خانه اش به داخل پریده و با تهدید سلاح سرد دست و پای او را بسته و 7 فقره چک (4 فقره چک امانتی دوستان شاکی و 3فقره چک متعلق به خود شاکی) و حدود یک میلیون تومان وجه نقد را سرقت و از منزل متواری شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به این که شاکی شماره چک های مسروقه را در اختیار داشت با هماهنگی های صورت گرفته تعدادی از چک ها از سوی بانک مسدود شد اما مشخص شد ۲ فقره از چک ها از سوی یک بانک در شهرستان بابل، وصول شده است.

کارآگاه قاسم دستخال گفت: در هماهنگی با مسئولان بانک مشخص شد چک ها از سوی فردی به نام "ابراهیم" وصول شده که این فرد در خیابان سراج تهران شناسایی و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد که در تحقیقات انجام شده اظهار داشت چک ها را از فردی به نام "محمود" در قبال فروش برنج دریافت کرده و از مسروقه بودن آنها اطلاعی ندارد.

وی تصریح کرد: متعاقبا بنابر دستور مرجع قضایی محمد تحت تعقیب قرار گرفت و مدتی بعد شناسایی و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد که او نیز در بررسی های صورت گرفته اظهار داشت چک ها را در قبال فروش یک دستگاه خودرو از فردی به نام "مهران" دریافت کرده و قرار شده که مابقی وجه خودرو را به صورت اقساط دریافت کند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، در ادامه توضیح داد: با انجام اقدامات پلیسی، مهران در چهاردهمین روز مرداد امسال، در محدوده لواسان شناسایی و دستگیر شد که پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و اذعان داشت که با اطلاع از وجود چک و وجه نقد در منزل شاکی، اقدام به سرقت کرده است.

به این ترتیب، با اعتراف صریح متهم و تکمیل پرونده، متهم برای رسیدگی قضایی به جرمش، راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت سارق در محدوده شرق تهران سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال سرقت سرقت 7 فقره چک دستگیری سارق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت سرقت 7 فقره چک دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت‌ کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو