Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@00:20:43 GMT

خبرنگاران سفیران گام دوم در رسانه ها باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۶۸۱۳

خبرنگاران سفیران گام دوم در رسانه ها باشد

پارسا با بیان اینکه هر خبرنگار سفیر گام دوم در رسانه باشد گفت: اصحاب رسانه در تبیین بیانیه گام دوم فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» امروز (پنج‌شنبه، 24 مرداد) در همایش نقش رسانه در گام دوم که در سالن اجتماعات پارک علم وفناوری گیلان برگزار شده بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی معاملات استکبار جهانی را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با وجود تهدیدات دشمنان نزدیک به 41 سال است که انقلاب اسلامی همچنان به لطف الهی و با وحدت و هم دلی ملت ایران پایدار به راه خود ادامه می دهد گفت: پویایی انقلاب اسلامی نیازمند رسانه‌های فعال و انقلابی  است.

 

وی در ادامه به گام دوم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب بایستی به ضعف و کاستی‌ها توجه کرد و با وحدت و هم دلی گام‌های بیشتر و موثرتری در راستای توسعه کشور برداشت.

 

پارسا به جایگاه ارزشمند رسانه ها پرداخت و تصریح کرد: در دنیای امروز رسانه ها بیش از پیش می‌توانند با قلمشان جهت تبیین بیانیه گام دوم و افزایش امید در جامعه تلاش کنند.

 

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در برابر قدرت‌های جهانی ایستادیم امروز نیزخواهیم توانستیم در برابر این تحریم و تهدایدات با قدرت بیشتر بایستیم.

 

وی اظهار کرد: با اجرای این همایش امید است که هر یک از خبرنگاران حاضر در این نشست سفیران گام دوم در رسانه خود باشند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر خراسان جنوبي اردبیل روزنامه عید غدیر بیرجند شیراز روزنامه ها خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب امید بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عاشقانه تاریخی «مست عشق» با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی که این روزها رکورد گیشه سینما را با ۵۰۸,۶۸۷,۵۲۵,۰۰۰ ریال در کمتر از دو هفته شکسته، دوباره اسم پارسا پیروزفر را نقل محافل سینمایی کرده است. این درحالی است که به زعم منتقدان جدی این فیلم هم با وجود ایراد و اشکال های فراوان، حضور چهره کاریزماتیک و محبوب این بازیگر روی پرده نقره ای یکی از دلایل اقبال و فروش این فیلم یه حساب می‌آید. به نظر می‌رسد پارسا پیروزفر که همچنان در شمایل جوان خوش سیما و معصوم سینما ۵۰ سالگی را از سر گذرانده، مسیر حرفه‌ای و بی حاشیه ‌اش را در سینما به آرامی طی می‌کند.

پیروزفر با داشتن چهره، ‌فیزیک و استایل بازی منحصر به خودش، شانس بازی در نقش های منفی و بدمن های سینما به ندرت، نصیبش شده و همان معدود نقش‌های منفی سینما نظیر یوسف «مهمان مامان» مهرجویی یا بهمن خان سریال «یاغی» بیشتر از ایجاد تنفر و انزجار، مخاطب را با او سمپات می‌کند.

فیلم سینمایی «نقاب» و نقشی که پارسا پیروزفر در آن دارد شاید تنها موقعیت سینمایی است که به پارسا پیروزفر جوان این فرصت را داد تا شرارت و خباثت را از پشت چشمان معصومش بیرون بکشد و شمایلی متفاوت از پارسای محبوب را به رخ مخاطب بکشد.

فیلمی ساخته کاظم راست‌گفتار که یکی از پدیده‌های گیشه سال ۱۳۸۴ شد و سکانس‌هایی از آن همچنان در میان طرفداران و مخاطبان سینما دست به دست می شود. پارسا پیروزفر در این فیلم نقش پسر خوش‌سیما اما شیادی را بازی می‌کند که علاوه بر تبحر در قمار و بازی پوکر با ورود به زندگی زنان ثروتمند از آنان اخاذی می‌کند. او با امین حیایی همدست می‌شود و به سراغ زنان ساده اما سرمایه دار می‌رود و با رابطه گرفتن و فیلمبرداری و تهدید و اخاذی‌های کلان از آنها جدا می‌شود.

کاراکتر نیما در فیلم «نقاب» تا قبل از قاچاقچی بی‌رحم سریال «یاغی» تنها نقش منفی کارنامه حرفه‌ای این بازیگر محسوب می‌شود.

فیلم رکوردشکنی که نقدهای تند و تیزی را متحمل شد ؛ ماجرای مست عشق پارساپیروزفر و شهاب حسینی | وقتی کمدی دیگر پیشتاز فروش نیست

کد خبر 849570 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • آغاز برنامه‌های دهه کرامت با حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در یزد
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • دفاع جانانه پردیس پورعابدینی از ریحانه پارسا
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید