Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: «مقاومت» راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران در مقابل مستکبران عالم است. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی ظهر امروز در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد با اشاره به راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: مقاومت رمز پیروزی بر استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: "مقاومت" تنها راه کسب عزت و استقلال در برابر زورگویان استامام جمعه بوشهر: خط مقاومت رسانه‌ای در راستای بصیرت‌افزایی و بیداری رسانه‌ها تقویت شودامام جمعه تبریز: والدین شهدا نماد مقاومت هستند

وی با بیان اینکه ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر دشمنان تا بن دندان مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشورمان فتح و پیروزی بود افزود: راهبرد مقاومت و ایستادگی همچنان باید تداوم یابد؛ چراکه دشمنی دشمنان پایان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ثبات در راه و هدفی که در طول چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد باید باقدرت و قوت ادامه یابد؛ چراکه در این صورت می‌توان بر هر قدرت و ابرقدرتی غلبه کرد.

سرهنگ دامغانی تصریح کرد: هدف استکبار جهانی سلطه بر خاورمیانه است و نشان داد که به دنبال اجرای طرح خاورمیانه جدید با ایجاد گروهک‌های تروریستی نظیر داعش در منطقه است.

وی اظهار داشت: آنها به دنبال قدرت گرفتن اسرائیل در منطقه بودند که با مقاومت جانانه حزب‌الله مواجه شدند و این تفکر شومشان بلافاصله متوقف شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر حفظ وحدت ملت‌های مسلمان بیان داشت: در برهه کنونی لازم است بصیرت و دشمن‌شناسی خود را برای مقابله به هنگام با دشمنان ارتقا بخشید.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات عبیری فرمانده سابق سپاه ناحیه شاهرود تجلیل به‌عمل‌آمده و بر این اساس محمد خوش‌قدم به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد.

انتهای پیام/ ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند