Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اناری مسئول بیمه حج ۹۸ درباره موضوع بیمه بار حجاج کشورمان افزود : بار همراه بیمه شده شامل ساک و سایر متعلقات تحت مالکیت زائر که نظر عرفی بار محسوب می شود همچنین دوربین عکاسی و دوربین فیلمبرداری خواهد بود.

مسئول بیمه حج ۹۸افزود: محاسبه خسارت بار بر اساس قیمت روز اجناس در بازار ایران و پس از کسر ۲۵ درصد استهلاک و تا سقف تعهدات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جبران خسارت وارده به بار هر یک از حجاج بیمه شدگان در مسیر رفت تا سقف ۱۰ میلیون ریال خواهد بود.

اناری افزود: میزان جبران خسارت وارده به بار بیمه شده در طول اقامت و در مسیر برگشت تا سقف ۳۰ میلیون ریال است.

وی در خصوص خسارت وارده به دوربین عکاسی و فیلمبرداری نیزگفت:حداکثر خسارت پرداختی برای هر دستگاه دوربین فیلمبرداری یا عکاسی از مبلغ ۱۰ میلیون ریال بیشتر نخواهد کرد.

مسئول بیمه حج ۹۸ با اشاره به خطرات تحت پوشش بیمه مسئولیت بار گفت: این خطرات شامل آتش سوزی، پرت شدن بار از روی وسیله نقلیه حامل کالا، عدم تحویل و جا ماندن و مفقود شدن بار، آبگرفتگی، سقوط هواپیما، مورد دستبرد قرار گرفتن و شکستن و آسیب‌دیدگی کالا در حین حمل یا هرگونه خطری که منجر به آسیب تمام یا بخشی از بار بیمه شدگان می شود.

به گفته وی، محدوده زمانی و مکانی مشمول تعهدات بیمه گر در مسیر رفت از زمان تحویل بار هریک از بیمه شدگان به مدیر کاروان و یا شرکت هواپیمایی تا هنگام ورود به کشور عربستان است.

وی افزود : محدودیت زمانی و مکانی مشمول تعهدات بیمه گر در مدت اقامت و مسیر برگشت از زمان ورود به کشور عربستان و مدت اقامت تا زمان تحویل به بیمه شده در کشور ایران هم خواهد بود.

انتهای پیام/

20 / 20 حج اناری مسئول بیمه حج ۹۸ بیمه بار حجاج کشور پرداخت خسارت اموال در ایران خسارت وارده به دوربین عکاسی و فیلمبرداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حج اناری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی