Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد یادواره شهدای ادوات لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: با تشکیل این ستاد در سال ۱۳۹۰ تا کنون بیش از ۳۰ رزمنده این ستاد به جبهه های جنگ سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، سرهنگ محمدحسین نعمتی امروز (24 مرداد) در هشتمین گردهمایی رزمندگان تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله  و رزمندگان مدافع حرم در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه یاد و خاطر همه شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای ادوات لشکر 41 ثارالله را گرامی داشت و بیان کرد: خاطرات جبهه و جنگ برای همه است ونباید بگذاریم دشمن هر طور که می خواهد جنگ را روایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول ستاد یادوراه شهدای ادوات 41 ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در سال 90 به ابتکار شهید الله دادی ستاد ادوات لشکر 41 ثارالله تشکیل و اولین گردهمایی رزمندگان در سال 90 با 450 نفر در کرمان برگزار شد و بعد از اینکه شهید الله دادی به سوریه رفتند توسط این ستاد یادواره های مختلف در شهرهای مختلف بم، رابر، پاریز و ... برگزار کردیم.

 

 

وی دامه داد: روایتگری دوران دفاع مقدس توسط خود رزمندگان ادوات لشکر 41 ثارالله انجام شده که تا کنون اعزام بیش از 30 نفر از ادوات به جبهه سوریه از استان کرمان داشتیم  و500 نفر پرونده به دست به جبهه ها را داریم که موفق نشدند.

 

 

سرهنگ نعمتی بیان کرد: امروز به لطف خدا و رزمندگان به این نتیجه رسیدیم که پهپاد چند میلیاردی دشمن را همان نسل ایران که روزگاری با دست خالی با دشمن تا بن دندان مسلح می جنگید منهدم کرد  و این از دستاوردها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه دعای عرفه خراسان جنوبي دهه ولایت و امامت عید غدیر روزنامه ها استان همدان رزمندگان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آمادگی گروه‌های موسیقی این منطقه برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: تعداد سه گروه موسیقی به منظور معرفی خرده فرهنگ‌های جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا از اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

وی تنوع در موسیقی منطقه را برگرفته از استعدادهای هنرمندان دانست‌ و افزود: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه‌های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.

وی اظهار کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که برای شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.

حسینی افزود: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره‌های هنری بین المللی با توجه به مولفه‌های اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از اعزام گروه‌های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره‌های هنری را، معرفی خرده فرهنگ‌های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین‌المللی دانست که باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند