Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اینکه دفتر اطلاع‌رسانی جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد، مقامات دولت ابوجا با پلیس هند برای کارشکنی در روند مداوای شیخ ابراهیم زکزالی تبانی کرده‌اند این رهبر شیعیان نیجریه اعلام کرد، تاکنون هیچ گونه درمانی روی او در هند صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد لبنان، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در تماس تلفنی که از سوی آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب دریافت کرد، گفت، هیچ گونه اقدامی در جهت درمان او در هند صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ زکزاکی در ویدیوی منتشر شده در صحفه جنبش اسلامی در توییتر تاکید کرد، دولت دهلی نو به او اطلاع داده باید شروط دولت نیجریه را بپذیرد یا ظرف دو ساعت هند را ترک کند.

وی خاطرنشان کرد، دولت هند از اقدام در جهت تشخیص وضعیت سلامتی او صحبت کرده در حالیکه وضعیت او مشخص است و او نیاز فوری به درمان دارد نه تشخیص.

رهبر شیعیان نیجریه اشاره کرد، تاکنون برخلاف ادعاهای دولت نیجریه پا به بیمارستان نگذاشته، علی رغم اینکه پزشکان او خواستار انتقالش به بیمارستان هستند و دادگاه نیجریه نیز با آن موافقت کرده است. 

امروز (پنج‌شنبه) آیت‌الله شیخ محسن اراکی با شیخ زکزاکی تماس تلفنی برقرار کرد تا از وضعیت سلامتی و نحوه درمان او مطلع شود. شیخ زکزاکی نیز از تلاش‌ها در این زمینه تشکر کرد.

دفتر جنبش اسلامی نیجریه روز گذشته اعلام کرد، درخواست‌های شیخ زکزاکی و همسرش طبق دستور مزدوران سازمان اطلاعات نیجریه رد می‌شوند.

این دفتر دولت نیجریه و سازمان اطلاعات آن را مسؤول هرگونه عواقب وضعیت زکزاکی و همسرش دانست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیخ زکزاکی هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره‌برداری شده است، گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر است که این یک روند مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان اظهار کرد: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر است که این یک روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار و شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان بیان کرد: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت ادامه داد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد، چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آن‌ها است و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش‌بینی نشده است.

کد خبر 749157

دیگر خبرها

  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • زالو درمان می‌کند؟
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض است | گزارش همشهری از وضعیت عقاب طلایی ایران
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس