Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده اطمینان داد تا زمانی که از شرایط لیونل مسی مطمئن نشوند، در موردش ریسک نخواهند کرد.

طرفداری- بارسلونا فردا در اولین بازی از هفته اول رقابت های لالیگا، باید در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. ارنستو والورده، سرمربی بلوگرانا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، به سوالات مربوط به نیمار و لیونل مسی پاسخ داد که می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برابر بیلبائو سخت خواهد بود. آن ها پیش فصل خوبی را سپری کردند. با وجود تمام فشارها، باید هوشیار باشیم. می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم و به سومین قهرمانی پیاپی در لالیگا دست یابیم.

نیمار

فعلا روی تیم خودم تمرکر کرده ام و برای این بازی آماده می شوم. نیمار به پاری سن ژرمن تعلق دارد. باز بودن پنجره نقل و انتقالات باعث ناراحتی است. به نظر من باید با شروع لیگ، نقل و انتقالات تمام شود. از تیمی که دارم بسیار راضی هستم و قصد ندارم در مورد بازیکنانی که متعلق به تیمم نیستند، صحبت کنم.  

چالش ها 

تکرار موفقیت های سال گذشته و رسیدن به ماه می با احتمال دستیابی به هرچهار قهرمانی ممکن. تکرار می کنم که دستاورد سختی است و در سال گذشته در انجام آن موفق نبودیم. با این حال وظیفه داریم همه چیز را بهبود بخشیم.

لیونل مسی

 نمی خواهیم ریسک کنیم و مخصوصا در مورد لئو، هیچ تمایلی به این کار نداریم. لیونل هنوز با تیم تمرین نکرده است. در این مورد صبر خواهیم کرد اما او به سرعت ریکاوری خوبی را پشت سر می گذارد. تیمی که دارم قدرتمند است و معمولا در این شرایط بهتر است در مورد داشته‌هایتان فکر کنید نه در مورد نداشته‌هایتان. راکیتیچ بازیکن مهمی است. او در این دو سال واقعا همه چیزش را برای تیم وقف کرده است. ایوان بازیکنی در اختیار تیم است. 

بازی زیبا

اگر هر روز مرا با جورج کلونی مقایسه کنید، پس قطعا به مشکل خواهید خورد. اگر تیم مرا با بهترین تیم تاریخ بارسا مقایسه کنید، دوباره به مشکل خواهید خورد. امسال برنامه بازی ها شبیه جنگ است. هنوز هم فکری در این مورد نشده و به نظرم به ضرر لیگ خواهد بود. هر تیمی خواسته ها و اهداف خودش را دارد. هر موقع که به سن مامس برمی گردم، حس سختی را تجربه می کنم. 

پیش فصل

می توانستیم جلسات تمرینی بیشتری برگزار کنیم. در کل، تیم خوب بود. مخصوصا در بازی پایانی مقابل ناپولی. سمدو؟ در پست دفاع راست بازیکنی بازی می کند که بتواند در تمام لحظات تصمیم گیری خوبی داشته باشد. من سرجی روبرتو را در مرکز زمین قرار می دهم زیرا به نظرم آنجا به پویایی و تحرک بیشتری نیاز داریم. سمدو حاضر است نقش بزرگی برای تیم ایفا کند اما همه چیز به عملکرد خودش بستگی خواهد داشت. انتقال بازیکن برخلاف میلش؟ دوست دارم در تمام تصمیماتی که تضاد عقاید وجود دارد، مربی هم حق تصمیم گیری داشته باشد. تاکید کردم که به این چیزها فکر نمی کنم و برای بازی آماده می شوم. 

آرتورو ویدال

با ما خواهد ماند. روی او حساب می کنم. خواهیم دید چه می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود