Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@05:47:01 GMT

هماهنگی در برپایی غرفه های بسیج هندیجان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۲۳۸

سروان پاسدار سعید سنگری اظهارکرد : با تلاش بسیجیان تعدادی برنامه های متنوع فرهنگی هنری همراه با اجتماع غدیریون و همزمان بامراسمات بنیاد غدیر شهرستان با بهترین کیفیت جهت آگاهی و ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی نسل های کنونی با فلسفه و رویدادهای غدیر خم برگزار خواهند شد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب و تاثیر گذار که در نمایشگاه غرفه های بسیج به مناسبت دهه امامت و ولایت برپا می شود راه اندازی محصولات فرهنگی و متنوع عفاف و حجاب است که با همکاری بسیج خواهران و بسیج طلاب انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اجرای جشن های غدیر در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان گفت: با برنامه ریزی بعمل آمده مراسمات ویژه ایی به مناسبت دهه ولایت و امامت در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری وروستایی هندیجان با همکاری خواهران و برادران بسیجی شهرستان برگزار می شود.

مدیر ارشد سپاه هندیجان عنوان کرد: ترویج فرهنگ غدیر در جامعه یک امری مهم و ضروری است که بایستی همه در این کار بزرگ تلاشی دوچندان داشته و با بهترین شکل ممکن ولایت و امامت حضرت امام علی (ع)را بصورت گسترده معرفی و با اقدامات درست فرهنگی به نسل های آینده منتقل نمود .

وی با اشاره به هوشیاری از شبکه های بیگانه بیان کرد : همه ماها و مخصوصا فعالان فرهنگی و فضای مجازی با هوشیاری مواظب فریب و نیرنگ شبکه های غیر اخلاقی بیگانگان باشند و باهمبستگی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه ،مواظب دشمنان اسلام بوده واجازه هر گونه تفرقه و انحراف را در جامعه ندهیم و با روش های صحیح و اصولی فرهنگ شیعه و اسلام ناب محمدی (ص) واهل بیت عصمت و طهارت (ع)را ترویج بدهیم ‌.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب