Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@17:57:28 GMT

متصرف اراضی ملی به درخت کاری مکف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۵۹۴

متصرف اراضی ملی به درخت کاری مکف شد

خبرگزاری میزان- قاضی مرادی از صدور رای جایگزین حبس برای جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اشخاص در عرصه‌های منابع طبیعی در سلماس خبر داد. تاریخ انتشار: 00:00 - 25 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۰۸۹

قاضی محسن مرادی اوجقاز، رییس شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ سلماس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صدور رای جایگزین حبس برای فردی که مرتکب بزه تصرف عدوانی اراضی ملی شده است خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این فرد به جای مجازات زندان با ابتنای‌ بر راهبرد پیشگیری از وقوع جرم و کاهش نرخ تکرار جرم؛ بازپذیری اجتماعی بزهکار و کاربست پاسخ‌های غیرکیفری به درخت کاری و افزایش پوشش گیاهی درختی ذخیرگاهی جنگلی با بذرگیری گونه‌های بومی منطقه و کاشت آن‌ها در داخل ذخیرگاه و ایجاد کمربند حفاظتی حدفاصل بین اراضی اشخاص با منابع ملی شده در مناطق با ارزش برای جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اشخاص در عرصه‌های منابع طبیعی مکلف شده است.

رییس شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ سلماس، در پایان بیان داشت: اداره منابع طبیعی و واحد اجرای احکام کیفری شهرستان سلماس بر اجرای این حکم نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید.

متهم به حمل سلاح سرد به شرکت در دوره‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم مکلف شد حقوقدان افترازننده به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان زندان مکلف شد

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاضی مرادی رای جایگزین حبس تصرف اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس