Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اسپانسر برای فدراسیون پول می‌آورد و مگر می‌شود کسی نخواهد به فدراسیون پول تزریق شود. تاریخ انتشار: 00:01 - 25 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۷۳۸

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه چرا با شرکتی که از 4 سال قبل اسپانسر فدراسیون‌ه دوومیدانی بوده، دوباره قرارداد امضا شده، اظهار داشت: قرارداد ما با اسپانسر هر سال تمدید می‌شود و  با توجه به اینکه 4 سال از همکاری ما با این اسپانسر می‌گذرد تصمیم گرفتیم مراسمی برگزار کنیم و در این مراسم تفاهم‌نامه‌ ادامه همکاری امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه شاید رئیس آینده فدراسیون دوومیدانی علاقه‌ای به ادامه همکاری با این اسپانسر نداشته باشد، گفت: اسپانسر برای فدراسیون پول می‌آورد و مگر می‌شود کسی نخواهد به فدراسیون پول تزریق شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه آیا برگزاری مراسم انعقاد قرارداد با اسپانسر در آستانه انتخابات این فدراسیون، شائبه‌برانگیز نیست، خاطرنشان کرد: ما دلمان برای دوومیدانی می‌سوزد و هیچ شائبه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجید کیهانی فدراسیون دوومیدانی میزان آسان پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!

به گزارش قدس آنلاین، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) با حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، رییسان فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در شرایطی که اهدای جوایز برخی رشته‌های ورزشی با حضور رئیس جمهور انجام شد اما زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در جایگاه حضور پیدا کردند اما شهربانو منصوریان در شرایطی که برآشفته به نظر می‌رسید جمع وزیر ورزش، رییس فدراسیون و خواهرش را ترک کرد و از جایگاه پایین رفت.

در مورد رفتار امروز شهربانو منصوریان که از تلویزیون به صورت زنده پخش شد این سوال مطرح است که به چه علت چنین رفتاری از وی سر زده؟ آیا بروز چنین رفتارهایی از فردی که خود را قهرمان می‌داند و به عنوان نماینده ویژه رشته ووشو با حضور خواهرش و رییس فدراسیون ووشو که علی‌رغم محدودیت حضور ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های ورزشی در این مراسم به دلیل تعداد بالای جامعه ورزش و کمبود فضای سالن اجلاس سران در جایگاه اهدای جوایز حضور یافته بود، حرفه‌ای است؟

بهتر نبود اگر منصوریان حتی اگر نسبت به مساله‌ای گلایه و اعتراض دارد، رفتار خود را در قامت یک ملی پوش و نماینده جامعه ووشو مدیریت می‌کرد و شان یک ورزشکار و قهرمان را در برنامه زنده تلویزیونی حفظ می‌کرد تا تصویر نامناسبی در اذهان از ورزشکاران شکل نگیرد؟

امیر صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی که رفتار شهربانو منصوریان، ملی پوش ووشوی ایران در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور به همراه داشت، توضیح داد: خود شهربانو هم گفته است که من قهر نکردم و واقعا موضوع آنطور نیست که به چشم آمد.

رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: ملی پوشان ما یک ساعت قبل از شروع مراسم به تهران رسیدند و خیلی خسته بودند. وقتی آنجا بودند شهربانو هم استرس داشت که زودتر پیش فرزند خود برود و کمی زودتر پایین آمد و حتی در عکس گروهی هم هست. اتفاقی نیفتاد. البته من آنجا متوجه نشده بودم.

او در واکنش به این موضوع که در ویدیو منتشر شده به نظر می‌رسد شهربانو منصوریان ناراحت است، اظهارکرد: من یک صحبت‌هایی از طرف شهربانو خواندم که گفته است من از خواهر خودم الهه ناراحت شدم و مشکلی با کس دیگر نداشتم. 

صدیقی در پایان صحبت‌های خود گفت: در حقیقت قهری نیست و خود ایشان هم گفته‌اند که مشکلی نداریم، از وزیر و رییس جمهور هم تشکر میکنم که این مراسم خیلی سریع برگزار شده و جوایز پرداخت شد.

شهربانو منصوریان نیز در آخرین اظهارات خود راجع به این موضوع گفت: ما تازه از سفر برگشته بودیم و دوست داشتم سریع پیش فرزندم بروم. ناراحتی من هم از خواهرم الهه بود و از کس دیگری ناراحت نبودم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند