Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@06:48:40 GMT

تصادف در محور قدیم ساوه-همدان ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۸۱۹

تصادف در محور قدیم ساوه-همدان ۲ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در محور قدیم ساوه-همدان، دو نفر در دم جان باختند و پنج تن نیز مصدوم شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ایرج کهریزی اظهار داشت: این حادثه عصر امروز (پنجشنبه) در کیلومتر ۴۹ جاده قدیم ساوه به همدان رخ داد که در آن یک دستگاه پژو و سواری ساینا با هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان مرکزی افزود: نیرو‌های پلیس و ماموران امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند، اما دو تن از سرنشینان خودرو‌ها به علت شدت جراحات جان باختند.

وی عنوان کرد: این حادثه پنج مصدوم نیز برجای گذاشت که مصدومان این حادثه برای انجام امور درمانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه رانندگی را انحراف به چپ خودروی ساینا اعلام کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پلیس راه استان مرکزی جاده قدیم ساوه همدان تصادف غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت