Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خودکشی جفری اپستین، تاجر و قاچاقچی جنسی نزدیک به رئیس جمهور آمریکا در زندان تئوری‌های جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. تاریخ انتشار: 04:00 - 25 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۹۱۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، کاربران به سرعت در شبکه‌های اجتماعی با بهره‎گیری از ارتباط جفری اپستین قاچاقچی جنسی با شخصیت‎های سیاسی و سایر افراد معروف تئوری‎هایی را درباره خودکشی او مطرح کردند
به گزارش تلگراف، یکی از توییت‌هایی که بسیار توسط کاربران بازنشر شد، توییت ترامپ در مورد مرگ جفری اپستین است که آن را خودکشی نمی‌داند و یا خودکشی این دلال جنسی را جعلی می‌نامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی گمانه زنی‌ها پس از دستگیری جفری اپستین در ماه ژوئیه زمانی که او به اتهام راه اندازی شبکه‌ای که در قاچاق جنسی دختران جوان فعالیت می‌کرد، شدت گرفت.
برخی از قربانیان گفته‎اند که آنان از سوی آشنایان و دوستان این سرمایه دار آمریکایی مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گرفتند.  
جفری اپستین ۶۶ ساله به دلیل قاچاق جنسی با محکومیت ۴۵ سال حبس رو به رو شده و در انتظار محاکمه بود.
ارتباط اپستین با دونالد ترامپ، بیل کلینتون و دیگر شخصیت‎های معروف در کانون نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. برخی از کاربران سوال‌هایی مطرح می‌کردند مبنی بر اینکه سیاستمداران در مورد جنایات جنسی اپستین چه می‌دانند؟   بیشتر بخوانید: رسوایی اخلاقی جفری اپستین که به خودکشی منجر شد

بر اساس گزارش‌ها در سلول اپستین نگهبان خودکشی حضور داشته که طی یک هفته اخیر برداشته شده بود.       در حالی که تصاویر و ویدئو‌های بسیاری وجود دارد که نشان دهنده ارتباط نزدیک دونالد ترامپ و جفری اپستین است، اما ترامپ از قطع ارتباطش با او گفته که سال‌ها پیش اتفاق افتاده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جفری اپستین دونالد ترامپ خودکشی نظریه شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • بازداشت دستکم ۲ هزار حامی فلسطین در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا
  • تشدید سرکوب و بازداشت دانشجویان در آمریکا