Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:18:38 GMT

کشف سیگار قاچاق / دو کشته در سانحه رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۱۹۱

کشف سیگار قاچاق / دو کشته در سانحه رانندگی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد فرد یا افرادی در استان کرمانشاه با یک دستگاه کامیون قصد انتقال یک محموله قاچاق را به مرکز کشور دارند.

سردار حاجیان افزود: با تلاش عوامل پلیس آگاهی استان کرمانشاه پس از بررسی اطلاعات دریافتی از پلیس آگاهی استان و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت کامیون مورد نظر در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه شناسائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان کرمانشاه طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی مورد نظر را توقیف و در بازرسی از کامیون توقیفی ۸۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کردو گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمانشاه تحویل داده شد.

*کشف محموله قاچاق در عملیات مشترک پلیس قزوین و مرکزی

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد فرد یا افرادی با عبور از استان مرکزی قصد انتقال مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را به مرکز کشور دارند.

سرهنگ مرادی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی پس از بررسی اطلاعات دریافتی از پلیس قزوین و انجام اقدامات مراقبتی لازم سرانجام یک دستگاه اتوبوس را که حامل محموله مورد نظر بود در یکی از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی شناسائی کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان از این خودرو ۷۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۶ هزار عدد گوش پاک کن قاچاق کشف کردند.

او، ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان مرکزی معرفی شد.

*کشف ۴۵ راس دام فاقد مجوز حمل در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری آزادراه "قزوین - کرج" به یک دستگاه کامیون حامل ۴۵ راس گوسفند مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

سرهنگ منصوری افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد دام‌ها فاقد مجوز حمل هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال اعلام کردند.

*ورود عابر به آزاد راه به قیمت جانش تمام شد

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در کیلومتر ۱۸ آزاد راه قزوین - زنجان بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک عابر پیاده، منجر به فوت این مرد ۵۰ ساله شد.

سرهنگ بیگلری افزود: علت این حادثه دلخراش از سوی کارشناسان نقض ماده ۴ آئین نامه راهنمائی و رانندگی و ورود به آزادراه (عبور عابر از عرض جاده) از سوی عابر پیاده عنوان شد.

رئیس پلیس راه استان از مردم خواست: برای حفظ ایمنی خود به قانون و هشدار‌های پلیس راه احترام بگذارند که نادیده گرفتن قوانین، منجر به حوادث ناگوار می‌شود.

*یک کشته در برخورد موتورسیکلت با کامیون خاور در آوج

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون خاور، موتور سوار ۱۲ ساله جان باخت.

سرهنگ مهرداد حسن پور، ۵۰ درصد از علت این حادثه را بی توجهی به جلو و جوانب از سوی راننده کامیون و نیمی دیگر از آن را نقض سیستم روشنایی موتور سیکلت اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

کد خبر 6086249

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد