Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:03:10 GMT

عنایتی: امیدوارم استقلال از حاشیه‌ها ضربه نخورد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۲۴۷

عنایتی: امیدوارم استقلال از حاشیه‌ها ضربه نخورد

«رضا عنایتی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: شمارش معکوس برای لیگ برتر آغاز شده است و به طور حتم استقلال کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

وی افزود: امیدوارم بر خلاف سالهای گذشته استقلال شروعی خوب در لیگ برتر داشته و به راحتی امتیاز از دست ندهد.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر اخبار حاشیه ای درباره همکاری استراماچونی با باشگاه استقلال به گوش رسید که البته به نظر می رسد اختلافات به پایان رسیده است و سرمربی ایتالیایی به حضورش بر روی نیمکت آبی پوشان تهرانی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مسولان استقلال باید تمامی امکانات و ابزار لازم را برای استراماچونی فراهم کنند تا او بتواند با فراغ بال و بدون توجه به حاشیه ها تمرکزش را بر روی مسائل فنی بگذارد.

عنایتی تاکید کرد: استقلال هنوز نیاز به یکی دو بازیکن دارد تا تیمش را برای لیگ نوزدهم به طور کامل ببندد.درباره بازیکنان جدید نیز باید صبر کرد تا مسابقات شروع شود و عملکردشان را مورد سنجش قرار داد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم مسولان استقلال حاشیه ها را از این تیم دور کنند تا دوباره آبی پوشان از این بابت ضربه نخورند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با بیان اینکه این روزها فقط ساکنین ایران اسلامی نیستند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در تمام دنیا به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه در اقصی نقاط جهان حمایت علنی خودشان را بیان می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های جهان بیدار شده و با فلسطین هستند ولی برخی سران آمریکا و اروپا که منافعشان در دست صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برای قضاوت درست و دیدن پیشرفت‌های ایران‌اسلامی تاریخ مطالعه کنید، اضافه کرد: قبل از انقلاب وضعیت کشور از سه حال بیشتر خارج نبود. یا در حال کشورگشایی یا کشور فروشی بودند و یا مرعوب استعمارگرانی مانند آمریکا و انگلیس شده بودند.

وی با اشاره به وجود دو نوع تفکر در دوران پهلوی افزود: برخی معتقدند بودند باید سهم کشورهای استعمارگر را با تقسیم عادلانه غنایم ایران عادلانه داد و برخی مانند مصدق معتقد بودند می‌گفتند نباید باج به کشورهای زورگو بدهیم ولی چون مصدق از درون کشور قدرتی نداشتند موفق نشدند.

تیجانی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قدرتش را از درون افزایش با بیرون تعامل سازنده بدون سلطه پذیری داشت.

امام جمعه خوشاب با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان استانی گفت: حواستان به شهرها و شهرستان‌های کوچک باشد. به دیدار رهبری اگر می روید مردم شهرهای کوچک هم آرزوی دیدار دارند.

کد خبر 6089124

دیگر خبرها

  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازدید جمعی از مسولان از مناطق سیل زده دنا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت