Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:56:06 GMT

چینش لیگ برتر در وزارت نیرو

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۵۶۸

چینش لیگ برتر در وزارت نیرو

اردکانیان در جلسه بررسی مشکلات صنعت آب و برق خراسان جنوبی، از سیستم جدید مدیریتی خود رونمایی کرد؛ سیستمی که به گفته وی، شبیه لیگ‌های فوتبال است که برخی تیم ها در پایان فصل از دسته اول به دو سقوط می کنند و برخی به لیگ برتر صعود می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دکتر «رضا اردکانیان» پنج شنبه (۲۵ مرداد) در سفری یک روزه به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های حوزه آب و برق و بررسی مشکلات آبی استان به خراسان جنوبی سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سفر علاوه بر برکات خوبی که برای استان خواهد داشت، با حاشیه هایی هم همراه بود که از دید خبرنگاران خبرگزاری شبستان پوشیده نماند.

 

اردکانیان در جلسه بررسی مشکلات صنعت آب و برق استان از سیستم جدید مدیریتی خود رونمایی کرد. سیستمی که به گفته وزیر نیرو، شبیه لیگ‌های فوتبال است که برخی تیم ها در پایان فصل از دسته اول به دو سقوط می کنند و برخی ها هم از لیگ دوم به لیگ برتر می ایند.

 

اردکانیان برای تشویق مدیران پرتلاش و سخت کوش قصد دارد آن دسته از مدیرانی که در کشور عملکرد خوبی دارند را در سال آینده تشویق و به سمت های بالاتر منصوب کند و مدیران کم کار را هم به پایین تر تنزل دهد.

 

استاندار خراسان جنوبی هم در ادامه این گفته وزیر نیرو، گفت: در فوتبال علاوه بر لیگ برتر، جام حذفی را هم داریم! که این مزاح وزیر و استاندار با خنده حضار روبرو شد.

 

وزیر نیرو در این جلسه بر روی سخنان مدیران استان دقت زیادی داشت به طوری که در برخی مواقع با قطع سخنان مدیران به آنها تذکر می داد که جمله بیان شده درست نمی باشد و جایگزین را بیان می کرد.

 

سفر غیرمترقبه وزیر به حنبل!

سفر غیرمترقبه وزیر به همراه جمعی از مدیران به یکی از روستاهای بیرجند «حنبل» از حاشیه های دیگر سفر دکتر اردکانیان به استان بود.

 

آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اردکانیان وزیرنیرو گفت: «پیام هایی از سوی مردم روستاها به دستمان رسیده که انتظار دارند جنابعالی از روستاهایی که آبرسانی سیار می شوند بازدید و با مردم دیدار کنید» که وزیر نیرو ضمن تشکر از آیت الله عبادی اظهار داشت: حتما این بازدید صورت خواهد گرفت.

 

وزیر که قرار بود ساعت 17:30 دقیقه طبق برنامه از پیش تعیین شده در جلسه بررسی مشکلات صنعت آب و برق خراسان جنوبی، بعد از تذکر امام جمعه بیرجند راهی یکی از روستاهای خشک و بی آب «حنبل» شد تا از نزدیک درد دل مردم را بشنود. این موضوع باعث تاخیر یک و نیم ساعته در شروع جلسه بررسی مشکلات صنعت آب و برق استان شد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر روزنامه روزنامه ها اردبیل شبستان یزد استان همدان خراسان جنوبي شیراز خبرگزاری شبستان شبستان بیرجند خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه