Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@15:32:16 GMT

خبر خوش به تهرانی ها/ ویزیت رایگان در روز پزشک

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۵۷۷

علیرضا سلیمی، در خصوص برنامه های روز پزشک(اول شهریور)، گفت:  تلاشمان بر این  است تا چند برنامه را در سطح وسیع برگزار کرده و خدماتی را با رویکردی متفاوت به مردم ارائه دهیم.

اخبار اجتماعی- وی با بیان این مطلب که هدفمان این است که یک روز پزشک متفاوت را داشته باشیم، افزود: بر همین اساس در روز یکم شهریور در سه منطقه جنوب شهر تهران شامل فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن، کانون فرهنگی ورزشی مالک واقع در خاوران و کانون فرهنگی مقداد واقع در خیابان ۳۰ متری جی نسبت به برگزاری جشنواره‌ای با همکاری شهرداری، رادیو سلامت و ارگان‌های مردمی اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری این جشنواره و جُنگی که محور اصلی آن آموزش همگانی به مردم است، نسبت به ویزیت رایگان همشهری‌ها در برخی رشته‌های تخصصی پزشکی نیز اقدام خواهیم کرد که امیدواریم شروع حرکتی باشد تا در برخی از روزهای سال خدمات رایگانی را به مردم ارائه کنیم.

سلیمی با اشاره به برگزاری یک رویداد فناورانه در حوزه سلامت، تصریح کرد : این رویداد بزرگ،‌ شروعی برای تحولی عظیم در سلامت کشور و فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی محسوب می‌شودکه در روز هشتم شهریور ماه مسابقه‌ای بین استارتاپ‌های حوزه سلامت برگزار خواهد شد و امید داریم در آینده‌ای نزدیک برای اینکه بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم کشورمان ارائه دهیم، از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز بهره‌مند شویم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد : تلاش می شود برای جوانان صاحب ایده‌ در حوزه سلامت بستری را فراهم کنیم تا بتواننده ایده‌هایشان را به چرخه‌ای فعال تبدیل کنند تا از این منظر نیز بتوانیم همگام با کشورهای خوب دنیا خدمات جدیدی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی که در این رویداد رتبه برتر را به‌دست آورند، علاوه بر دریافت جوایز نقدی، مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: این رویداد در چهار محور اینترنت اشیا، رباتیک، سیمولاتور و AR-VR برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پزشک شهر تهران سازمان نظام پزشکی نظام پزشکی نظام پزشکی ویزیت رایگان روز پزشک علیرضا سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است