Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد از اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد مغان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور خبر داد و اظهار داشت‌: کاروان راهیان نور خواهران شهرستان پارس‌آباد به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین خواهران عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کاروان‌های راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند افزود: این کاروان در قالب راهیان نور به مدت 2 روز از یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و شهدای تمرچین بازدید می‌کنند.

نوری تصریح کرد: امسال از شهرستان پارس آباد مغان 1270 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند که تا کنون چندین کاروان براردان و خواهران از این شهرستان راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد راهیان نور را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هر چه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل ضروری است اظهار داشت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

انتهای پیام/س

نخستین کاروان راهیان نور خواهران پارس آباد به مناطق عملیاتی کشور اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و به‌صورت عادی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۷ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ،۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ،۸ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر ،۳ هزار تن کالا از شهرستان گرمی ،۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۱ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه‌جا شده است.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود :۱۳ هزار و۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی گفت: از مردم و صاحبان کالا خواستاریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 747621

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور