Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضوان  مدنی مدیر  اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به انتشار کلیپ خبری مبنی بر حضور چند روزه یک خانواده بی سرپناه در پارک‌های کرمانشاه، نیروهای اورژانس اجتماعی(123) با هماهنگی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان و مدیریت بهزیستی شهرستان کرمانشاه بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: پس از بازدید میدانی کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی مشخص گردید که خانواده مذکور به دلیل اتمام قرارداد اجاره منزل تا یافتن منزل مسکونی جدید همراه با وسایل خود در پارک مستقر شده اند و بدون سرپناه نمی باشند با مداخلات نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی و رایزنی با دفتر معاملات ملکی یک باب منزل مسکونی در قالب اجاره نامه قانونی برای این خانواده تهیه شده و طبق اظهارات سرپرست خانواده وسایل زندگی به محل سکونت انتقال داده می‌شود.


رضوان مدنی بیان کرد: تیم سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی در روزهای گذشته با سه نوبت حضور در محل پارک مذکور به سرپرست این خانواده پیشنهاد ساماندهی همسر و فرزندانش را در مراکز بهزیستی، تا زمان پیدا کردن یک باب منزل استیجاری پیشنهاد می نمایند، که متاسفانه با مخالفت مکرر سرپرست خانواده مواجه شده و سرپرست خانواده اعلام می دارد تا چند روز آینده منزلی را جهت اسکان خانواده اش تامین خواهد کرد که در نهایت با پیگیری‌های مجدد اورژانس اجتماعی یک باب منزل مسکونی برای این خانواده تهیه و خانواده مذکور در آن مستقر شده اند.

به گفته این مقام مسئول این خانواده سال گذشته نیز با مشکل ودیعه مسکن مواجه بودند که پس از مساعدت مالی سازمان بهزیستی استان مبلغ ۴ میلیون تومان ودیعه مسکن در اختیار این خانواده قرار داده شده است.


او گفت: در پایان امیدواریم اصحاب رسانه که همیشه به عنوان یار و یاور در کنار بهزیستی استان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی حضور داشته و دارند، قبل از انتشار هر گونه اخباری کم و کیف رویدادها را از طریق روابط عمومی این نهاد خدمتگزار جویا شوند.


انتهای  پیام/ز

انتشار کلیپ خبری  حضور چند روزه یک خانواده بی سرپناه در پارک‌های کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟