Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات پیش فصل خود هشت بازی تدارکاتی انجام داد تا کادر فنی این تیم به شناخت کامل از بازیکن رسیده و بتواند ترکیب دلخواه خود را از بین آنها انتخاب کند.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در تمامی خطوط بازیکنان جدیدی را برای پرسپولیس گرفت تا تغییر در ترکیب تیمی که سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده بود قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس علاقه زیادی به بازی رو به جلو دارد و از ارائه بازی تاخیری در تمامی خطوط زمین، بیزار است. به همین خاطر علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان سرعتی دارد.

کالدرون در حالی تصمیم به حضور محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی تیمش گرفته است که سید جلال حسینی پس از بالا بردن جام های قهرمانی در فصول گذشته با این تیم حالا باید روی نیمکت جا خوش کند. حسینی در کنار خود دوست صمیمی اش حسین ماهینی را هم روی نیمکت خواهد داشت تا دو کاپیتان این تیم منتظر اشتباه شجاع خلیل زاده یا کنعانی زادگان باشند و بتوانند جای او را بگیرند.

حضور وحید امیری، مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده نیز باعث شده تا احتمال حضور امید عالیشاه و سیامک نعمتی در هفته های ابتدایی لیگ برتر کاهش پیدا کند. تیمی که در فصل نوزدهم نیمکتی پرافتخارتر از بازیکنان اصلی خواهد داشت تا دست کادرفنی این تیم را برای هرگونه تغییر در طول فصل باز بگذارد.

البته سرمربی پرسپولیس باید مدیریت صحیحی نیز روی نیمکت خود ایجاد کند. معمولا تیم های بزرگ که بازیکنان نامدار روی نیمکت آن قرار می گیرند حاشیه های فراوانی دارند که باید دید گابریل کالدرون چگونه آن را مهار می کند.

کد خبر 4692193

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال آندره استراماچونی کشتی تکواندو باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!