Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام حمید رضا بندانی گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف کریم آباد زاهدان اختلاف و درگیری بین دو طایفه در زاهدان به سازش ختم شد. تاریخ انتشار: 10:57 - 25 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۹۶۴ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر وقوع یک فقره نزاع خیابانی در سال ۹۳، بین دو نفر از طوایف شاهوزایی و گرگیچ یک نفر از طایفه گریج به قتل رسید که بعد از مدتی قاتل خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف شماره ۲۷ زاهدان، تلاش اعضای شورای حل اختلاف برای جلب رضایت از خانواده مقتول آغاز شد.

این مقام قضایی در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد با خانواده‌های دو طرف، در مرداد ماه جلسه نهایی صلح و سازش برگزار شد که خانواده مقتول با حضور در شورای حل اختلاف ۲۷ زاهدان رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به سیاست‌های رئیس مرکز شورا‌های حل اختلاف و همچنین توجه ویژه رئیس‌کل دادگستری استان در خصوص تلاش برای برقراری صلح و سازش در پرونده‌ها گفت: رسالت اصلی شورا‌های حل اختلاف برقراری صلح و سازش در بین طرفین دعوی است که خوشبختانه با توجه به شرایط خاص این استان فرهنگ صلح و سازش به‌خوبی در بین مردم نهادینه شده است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان ادامه داد: اصلاح و آشتی بین مومنان بزرگ‌ترین پاداش را نزد خداوند متعال و آثار و برکات فراوانی برای جامعه به دنبال خواهد داشت که شورا‌های حل اختلاف در این راستا حرکت کرده و تلاش می‌کنند تا زمینه صلح و سازش را در اختلاف‌ها و مشکلات مختلف فراهم کنند.   صلح و سازش بیش از ۴۵۹ هزار پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان کرمان
  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!

طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند./صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان