Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@16:56:08 GMT

حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس قطعی شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۲۴۲۳

جونیور براندائو، مهاجم مورد نظر پرسولیس است که حضورش در تیم پرسپولیس قطعی شده است. این بازیکن پیشنهاد میلیونی تیم پرسپولیس را دریافت و قبول کرده است و برای ادامه فوتبالش راهی ایران خواهد شد.

اخبار ورزشی- او در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه خود در برزیل یعنی گویاس داشت و توانست قراردادش را با این تیم فسخ کند تا برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزه براندو گونسالوال جونیور، ۲۴ ساله، ۲۲ بازی برای باشگاه گویان انجام داد و تنها دو گل به ثمر رساند. او آخرین بار در تیم لودوگورتس بلغارستان بازی کرد.

جونیور براندائو، هشتمین بازیکن برزیلی تاریخ پرسپولیس خواهد بود. غیر از دو بازیکن، سایر بازیکنان برزیلی که در پرسپولیس بودند عملکرد ضعیفی داشتند. پائولو دی کارمو اولین برزیلی پرسپولیس بود که در زمان قطبی به این تیم آمد و عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نمونه یک مهاجم گل‌نزن بود. 

تیاگو فرارا در خط هافبک عملکرد خوبی داشت و در زمان حضور علی دایی بازی خوبی برای این تیم انجام داد. وسلی برازیلیا در خط حمله دیگر بازیکنی بود که بازی او چندان چنگی به دل نزد.

نیلسون کوریا چهارمین برزیلی پرسپولیس بود که در دروازه عملکرد خوبی داشت. او ۷۳ بار برای این تیم بازی کرد و به محبوبیت خوبی نیز بین هواداران رسیده بود. روبرتو ده سوسا، ژوزه تادئو و فرناندو گابریل دیگر خارجی‌های بی‌کیفیت پرسپولیس از کشور برزیل بودند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس جونیور مهاجم پرسپولیس براندائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد